B-day // Kerst


Tja ik kan het niet ontkennen, al heel mijn leven heb ik het verschrikkelijk gevonden om met kerst jarig te zijn. Als klein meisje heb ik heel wat tranen gelaten dat dierbaren of familie niet op mijn verjaardag wilde komen omdat ze andere plannen hadden. Gelukkig moet ik zeggen dat ik het steeds meer kan los laten dat het gewoon niet anders is. Ik heb twee dagen gehad die leuk en oke waren.

Gister ben ik naar mijn ouders geweest, pff heel de tijd heb ik in onzekerheid gezeten. Door het slechte weer was het onzeker of ik richting limburg kon. Gelukkig reden zaterdagochtend de bussen en treinen normaal. Ofja normaal :P, redelijk normaal heb 3 kwartier op een bushalte staan wachten maar ik ben in Limburg gekomen. Ondanks het kerstgevoel en sfeer ver te zoeken was was het toch gezellig. Door al het gedoe met mijn moeder enz was er helemaal niks aan kerst gedaan. Er stond geen kerstboom,geen kerstversiering helemaal niks. Daardoor had ook totaal niet het idee dat het kerstmis was maar we hebben wel lekker gegeten. Mijn oom at ook gezellig mee en dat vind ik altijd extra leuk en gezellig. Mijn oma zou ook komen maar die voelde zich (zoals eigenlijk altijd) niet goed en besloot toch niet te komen. Dus uiteindelijk wel bij mijn oma op bezoek gegaan. Deze dag werd ik al verwend door mijn familie met b-day cadeautjes.

Vandaag ben ik gezellig bij Eef gaan gourmetten. We deden zoals elk jaar ook kerstcadeautjes voor elkaar en ik werd nog eens extra goed verwend omdat ik jarig was. Ik heb echt onwijs leuke dingetjes gekregen. Veel dingen van mijn verlanglijstje maar ook persoonlijke dingetjes waaronder oorbellen die ik echt helemaal geweldig vind. Die ga ik morgen gelijk dragen (A). De kerst zit er inmiddels alweer bijna op maar al met al heb ik dus wel leuke dagen gehad.

En bij thuiskomst… stond er het allergrootste cadeau op me te wachten :

Wizzel had zichzelf voor me ingepakt ;).

4 gedachtes over “B-day // Kerst

Geef een reactie

