Fijnheid

Gister was ik nog een dagje vrij van het werk… En ik zal niet ontkennen dat ik het heerlijk vond.. door vrijdag had ik onverwachts gewoon 5 dagen vrij. Al was vrijdag ondanks dat niet gewerkt heb niet echt een vrije dag. De hele dag is stressvol voor me geweest maar goed ik probeer het los te laten. Zondagavond kwam Michelle opeens met het idee om langs te komen. Van de week had ze het er ook al eens over gehad maar ging er niet vanuit dat het door zou gaan met al die sneeuw. Uiteindelijk kreeg ik maandag morgen toch een smsje… Dat ze naar Eindhoven wou komen. Ik dus ook mijn nest uit gekomen en snel gaan douchen enz.

Omdat we van te voren geen plannen hadden gemaakt wisten we niet wat we gingen doen… eerst bij mij thuis nog wat zitten kletsen en wat gegeten. En ik kreeg eindelijk mijn langverwachte cadeautje.  Maanden pesten Michelle me of ik het al wist. En ik had ECHT geen idee… dus eerlijk is eerlijk ik ben dan altijd onwijs nieuwsgierig wat het dan is :P. Toevallig hadden Eef en ik het de dag ervoor nog over haha… Maar ik heb dus een fotoshoot cadeau gekregen ! Onwijs leuk en gaaf :). Daarna zijn we naar de stad gegaan… en eigenlijk kwamen we tot de zelfde conclusie we hadden beide geen zin om te winkelen aha. Heb dan eigenlijk ook haast niks gekocht op wat handige benodigdheden… Denk aan schilmesjes,wcpapier enzow.

We zijn nog een hapje wezen eten bij een restaurant waar ik al een aantal keer met Kim ben geweest… dit is echt onwijs gezellig daar. De sfeer doet me altijd aan etenstijd denken… maar dan alleen de sfeer… want je besteld gewoon aan tafel enz. Lekker gegeten enz en toen richting huis gegaan, een leuke dag gehad dus !!

2 gedachtes over “Fijnheid

Geef een reactie

