Hello 2011


Inmiddels is de avond alweer aangebroken en zit de eerste dag van het nieuwe jaar er alweer bijna op. Voor mij wel in elk geval want ik slaap zowat rechtop dus ik ga vandaag lekker optijd naar mijn bed. De eerste dag van het nieuwe jaar was echt een onwijs fijne maar toch ook normale dag. Ik zou willen dat alle dagen zo fijn zijn. Gewoon genieten van de normale dingen in het leven, op een leuke en fijne manier.

Ook gister een fijne dag gehad. Eerlijk is eerlijk dit was misschien een beetje onverwachts. Mijn wekkertje ging al vroeg om 5 uur en ik moet zeggen dat dit al slopend was. De dag ervoor had ik een sluit dienst gehad en ik had echt onwijs slecht geslapen. Heel de nacht leek het alsof ik geen oog dicht heb gedaan en ik alle uren heb zitten aftellen tot het tijd was om op te staan. Blijkbaar was dit ook duidelijk te zien want een collega vroeg of ik wel geslapen had vannacht. Wel fijn en gezellig gewerkt. Met dit lief collegaatje vind ik het altijd fijn om samen mee te werken. Rond 14.00 uur mocht ik naar huis en het was heel verleidelijk om te gaan slapen zo moe en uitgeput voelde ik me. Uiteindelijk besloten dit toch maar niet te doen want het werd steeds mistiger en ik had nog best lange reis voor de boeg.

Ik heb snel mijn spulletjes gepakt en ben toen samen met Wizzel richting Limburg gegaan. Ik vond het maar niks dat het beestje alleen zou zitten want het arme ding is als de dood voor vuurwerk (net als ik :P)… en we gingen dus samen op pad. Samen met een huisgenootje nog een stuk kunnen reizen wat wel gezellig was. Onderweg kreeg ik opeens een smsje dat C aan het bevallen was. Al gelijk razend enthousiast ging ik richting huis. De reis verliep goed en Wizzel is ook erg braaf geweest… alleen op weg naar de bus was die bang voor al het vuurwerk wat toen al werd afgestoken.

Thuis heb ik een fijne avond gehad, gelukkig voelde mijn moeder zich alweer iets beter en heeft ze niet heel de dag in bed door gebracht. Thuis hebben we gewoon wat prikkertjes gemaakt, slap gelegen van de lach bij Mr Bean (en dat terwijl ik dat helemaal niet grappig vind haha). En is Michelle nog op bezoek geweest voor ze de nachtdienst in ging. Toen ze hoorde dat ik in Limburg was wilde ze wel even langs komen, das onwijs lief natuurlijk. Rond 22.30 was mijn moeder echt op en is toen dus naar bed gegaan. Samen met mijn pa ben ik het nieuwe jaar in gegaan. Voor het eerst sinds jaren was het eens echt gezellig tussen ons twee zonder ruzie of wat dan ook. Volgens mij vond die het onwijs fijn dat ik thuis was en dat gaf me een goed gevoel. Tot ongeveer half 1 heb ik nog bij die lieve wizzel gezeten die onwijs bang was voor het vuurwerk. Toen het ergste voorbij was ben ik richting bed gegaan en gaan slapen.. ik was echt OP.

Ik heb echt in een coma gelegen en rond half 10 ben ik op gestaan lekker in bad gegaan, op bezoek geweest bij oma om haar natuurlijk ook gelukkig nieuw jaar te wensen. Toen hebben we thuis samen gegeten en zijn we richting het ziekenhuis gegaan. Ik ben nu officieel peettante van Joy. En het mag wel duidelijk zijn ik ben echt onwijs trots :D. Het was helaas een onwijs moeilijke bevalling en c zag er vandaag ook erg slecht en moe uit. Maar gelukkig is alles goed met beide maar zal ze dus voorlopig nog rustig aan moeten doen en nog even in het ziekenhuis moeten blijven. Op de foto’s vind ik het schatje er niet zo leuk uitzien terwijl ze in het echt zo mooi was. Haar gezichtje is sowieso nog wat raar doordat ze is gehaald met de zuignap ofzoiets, maar ik ben echt verliefd ;).

Al met al dus 2 fijne dagen gehad en de nieuwe start van het jaar is begonnen :). Ik was bang dat ik geen goede keuze had gemaakt over wel of niet naar huis gaan. Maar ik weet zeker nu het geweest is dat dit voor mij de juiste keuze is geweest. Ik had het niet anders willen doen. Misschien ga ik volgend jaar voor een meer feestelijke oud en nieuw maar voor 2010 was dit een mooie afsluiting en een mooi begin van 2011. Ik hoop dat alle dagen zo mooi en fijn zullen zijn als vandaag !

2 gedachtes over “Hello 2011

Geef een reactie

