Ze zijn er weer :D…


Ze zijn er weer… de hamster weken bij AH. Sinds ik op mezelf woon en de Ah bij mij om de hoek ligt ga ik hier eigenlijk altijd boodschappen doen. Oke, de ah staat niet echt bekend om de beste prijzen maar ik geef eerlijk toe dat ik niet altijd zin heb naar de Aldi te gaan. Al met al vind ik de AH een fijne winkel… en als je beetje let op wat je koopt vallen de prijzen ook mee. Veel producten koop ik altijd van de euroshopper als wcpapier,mayo enz. Bij sommige producten ga ik wel voor een a-merk omdat ik daar de kwaliteit beter van vind…. en daarom is het altijd zo leuk als ze er weer zijn :

Jawel de hamster weken, buiten het feit dat ik die hamsters super cute vind is het altijd heerlijk boodschappen doen. 50 leuke aanbiedingen van 2 halen 1 betalen. Meestal kijk ik dan altijd wat voor aanbiedingen erbij zitten van dingen die ik gebruik en sla die in deze weken dubbel in. Dat is altijd weer mooi meegenomen !! Dus met z’n alle naar de ah en lekker hamsteruuuhh.

Een gedachte over “Ze zijn er weer :D…

  1. hahaha…
    Ik ga toch maar gewoon hier in het dorp.. al geloof ik zeker dat het wel scheelt hoor!!
    Ik had gistere hier 2 potten chickentonight 1 + 1 gratis!! 🙂

Geef een reactie

