zo onwijs lief.

Van de week was ik gewoon aan het werk en druk in de weer met het maken van nieuwe sapjes. Terwijl er opeens iemand mijn naam roept. Ik kijk om en zie mijn lieve mentor staan. Ik heb door de afgelopen school jaren heen heel wat mentoren gehad op school, maar nog nooit heb ik zo’n lieve en zorgzame vrouw leren kennen als afgelopen jaar.
Nog steeds ben ik der dankbaar voor de hulp die ze me afgelopen 2 jaar heeft gegeven.
En van de week stond ze dus opeens bij mijn werk. Ze vroeg hoe het ging enz (waarop ik uiteraard standaard zei dat het goed ging). Ff kort gepraat en toen liep ze weer weg… Toen kwam ze weer terug lopen om me nog even het allerbeste voor 2011 te wensen. Door dit kleine gebaar was gelijk mijn hele dag goed !
Ik probeer te genieten van de kleine dingen in het leven… Ik denk dat je de grote dingen dan ook meer gaat waarderen !

Een gedachte over “zo onwijs lief.

Geef een reactie

