Favoriete tv momenten : Deel 1

Iedereen heeft het… die favoriete tv-serie,programma of film. En dan zit je te kijken en dan opeens is daar het moment wat je zo mooi vind, waar je zo door geraakt word, of wat zo herkenbaar is. Ik kan me echt tal van deze momenten bedenken en daarom leek het me leuk deze 1x per maand in een blogje te posten. Heb jij ook zo’n favoriet tv moment ?

Mijn Favoriete tv moment deel 1 :

Het eerste favoriete tv moment waar ik voor gekozen heb is een fragment uit GTST. Namelijk het huwelijk van Arnie en Roos. Mijn oma was net als half Nederland een trouwe kijker van gtst. Elke avond was ik bij haar en stond er om 20.00 uur GTST aan. Ik was toen een jaar of 5/6 en ik vond het echt verschrikkelijk. Ik snapte niet waarom mijn oma elke avond naar die onzin kon kijken. Tot dit moment… dat Arnie en Roos gingen trouwen.
Heel de aflevering zat ik met open mond te kijken en vond ik het opeens geweldig. Sinds dien ben ik GTST altijd blijven kijken en kocht ik zelfs mijn eerste cd van Goede tijden slechte tijden. Inmiddels 17 jaar later kijk ik GTST nog steeds elke avond.

Een gedachte over “Favoriete tv momenten : Deel 1

Geef een reactie

