Heerlijk !

Vandaag ben ik een dagje vrij en het was echt zo onwijs fijn. Afgelopen woensdag was ik ook een dagje vrij van mijn werk maar doordat ik toen totaal niet fit was en echt ziekjes in bed heb gelegen voelde dit niet echt als een vrije dag. Inmiddels gaat het weer een stuk beter en is mijn keel en oorpijn gelukkig helemaal weg. Wel ben ik nog steeds verkouden maar verder voel me gelukkig weer stuk beter :).

Toen ik donderdag dan ook moest werken kon al niet wachten tot het zondag was en ik eindelijk weer een vrije dag had. Ik was daar zo aan toe. Gister was ook nog eens een pittige dienst waardoor ik helemaal op was toen ik thuis was. En vandaag heb ik dan ook echt kunnen genieten van mijn vrije dag. Over het algemeen vind ik de zondag geen fijne dag om vrij te hebben omdat de winkels dan dicht zijn enz. Maar vandaag heb me prima vermaakt. Mijn ouders zijn s’morgens op bezoek geweest en EINDELIJK hadden ze mijn kastje mee uit limburg en hadden ze ook mijn boeddha bij die voor mijn b-day kreeg. Het kastje staat echt onwijs leuk en het pas precies op de plek waar ik het wilde hebben :D. Er is zelfs nog beetje ruimte over dus is helemaal goed. Voor de boeddha had ik eerst een ander plekje in gedachten maar die heb nu dus op mijn kastje gezet en dit staat ook onwijs leuk. Toen mijn ouders naar huis gingen heb ik het kastje ingeruimd met vooral sokken en ondergoed. En heb ik wat dingen in huis gedaan… de was,gestreken,gestofzuigd je kent het wel. Alles is weer netjes en net heb ik lekker wat tijd voor mezelf genomen.

Ik heb een uitgebreide douche genomen, een lekker maskertje gedaan en de rest van de avond ga ik ook nog heerlijk genieten :). Zo nog ff wat eten maken.. maar heb nog geen idee wat. Morgenvroeg helaas weer een vroege dienst en tot donderdag geen vrij dagje meer dus dat word weer eventjes doorbijten ;).

Geef een reactie

