Het Dilemma van een kastje.

Gister was ik nog dolblij met het feit dat mijn ouders eindelijk mijn kastje naar Eindhoven hadden gebracht. Ik wilde het aan de andere kant van mijn bed hebben en het paste precies. Ik was er helemaal happy mee. Gisteravond werd dit al iets minder. Tegen de muur waar tegen mijn bed staat zit een soort van geluidsdichte wand… waardoor de muur daar ook heel zacht aanvoelt als je daar tegen duwt. Het is verder wel allemaal netjes afgewerkt en je ziet er op het eerste oog helemaal niks van. Maar al gelijk toen ik er kwam wonen zag mijn kat dit als een krap paal :|.

Destijds heb ik dat opgelost door er platen tegenaan te zetten en mijn kat heeft er nooit meer naar om gekeken. (Die platen ben ik sinds ik hier woon wel nog steeds wit aan het verven maar goed dat komt van de zomer wel haha :p.)
Maar goed gister zat Wizzel al gelijk op die kast en ook tegen de muur aan :|. Natuurlijk hem elke x weg gehaald enz. Toen ging slapen had die al hele tijd er niet meer aangezeten en ik was redelijk te vrede met mijn behaalde resultaat. Tot ik vanmorgen wakker werd… ik zag al gelijk dat er gekrast was :(. Het kastje oor ging werken dus van de muur gehaald want wilde niet het risico lopen dat het nog erger zou zijn als thuis kwam.

Eenmaal thuis weer het kastje terug gezet met het resultaat dat Wizzel weer gelijk aan de muur aan krabben was. Pff soms kan die zo vervelend zijn… Maar voor mij was dus al duidelijk dat dat kastje daar niet wilde laten staan want zou alsmaar erger worden, en dit gaat mijn huisbaas echt niet leuk vinden. De rest van de middag heb ik het kastje op zowat alle hoeken van de kamer gezet. Inmiddels heb ik het bed tegen 1 kant van de muur geschoven waardoor er een loop ruimte ontstaat aan de andere kant en staat het kastje nu dus tegen die muur. Maar ik denk dat dat kastje daar ook niet zal blijven staan zoals nu staat… want dit bevalt me ook niet (A)… ja je zou maar een kat hebben he (A).

Een gedachte over “Het Dilemma van een kastje.

Geef een reactie

