Nokia e5


In december kon je lezen dat ik met mijn stomme kop mijn telefoon in de wasmachine had gegooid.
Ik ging naar de telefoon winkel want ik was gelukkig verzekerd. Maar ik hoorde maar niks :S. Inmiddels was mijn telefoon al langer dan een maand weg en ik had nog steeds niks gehoord. Vandaag was ik vrij en besloot dus eens even langs te gaan in de winkel omdat ik het wel erg lang vond duren. Dat had ik dus best wat eerder kunnen doen want al snel bleek er iets mis te zijn gegaan en ik zou aan einde van de middag worden terug gebeld.

Rond 5 uur werd ik gebeld (en was helaas net thuis)… ik mag een nieuwe telefoon komen ophalen. De e71 is er niet meer dus ik krijg nu de e5. Geen idee of deze telefoon ook fijn is, op de foto ziet hij er in elk geval wel ongeveer het zelfde uit als die van mij, alleen is dit een nieuwere versie. Dus ben erg benieuwd. Mensen die ervaring hebben met deze telefoon ?

4 gedachtes over “Nokia e5

  1. suc6 ermee. voor mij nooit geen nokia meer, was er al geen voorstander van en nu ik er zelf eentje heb.. brrr wat een kutdingen… ik ga snel voor een andere..

Geef een reactie

