Werk…

Ik was afgelopen zaterdag aan het werk toen ik jawel op het werk… werd aangesproken door iemand of ik nog op zoek was naar werk. Ik vroeg waar over het ging en kreeg een verhaal dat het over promotie werk ging. Ik zei dat ik geen interesse had. Ik vind niks zo irritant als mensen op straat je aanspreken en je iets willen aansmeren. Dit zei ik dan ook tegen hem. Volgens hem was dat niet het geval en ging het hier om dingen uit te delen.

Gratis blikjes cola, proef pakketjes enz. Dit zie ik me ook niet doen… en lijkt me ook geen leuk baantje maar goed uiteindelijk heb ik toch een briefje in gevuld met mijn gegevens. Je kon je inschrijven bij projecten waar je wel en niet aan mee wilde werken en zelf je uren indelen. Dus ik dacht uiteindelijk bij mezelf ik kan het altijd invullen. Zeker met hoe onzeker alles op het moment is en aangezien ik zo ontzettend weinig kan werken aankomende maand valt het ALS ik word gebeld aankomende maand altijd een x te proberen. Dus ik ben benieuwd.

Een gedachte over “Werk…

Geef een reactie

