Verdorie

Vandaag een dagje vrij… ik baal van al mijn vrije dagen deze maand. Het zijn er zoveel dat ik niet eens weet wat ik er allemaal mee moet doen. Maar na 4 dagen achter elkaar gewerkt te hebben vond ik het wel lekker dat ik vandaag een dagje vrij ben. Ik wilde vandaag dan ook wat nuttige dingen doen. Ik wilde wat dingen in huis doen, boodschappen en als nog zin had nog even langs het gemeentehuis waar ik wat papieren moet halen voor het gesprek met wooninc.
Maar ik denk dat ik vandaag geen van alle ga doen.

Vannacht werd ik opeens wakker… Ik was heel diep aan slapen leek het en ik werd toch wakker. Helemaal bezweet en ik weet niet meer precies wat ik aan het dromen was alleen dat het over mijn werk ging. Zal wel komen dat ik er erg veel mee bezig ben op het moment. Toen wakker werd voelde ik al een pijn achter bij mijn nek/schouderbladen. Er even uit geweest en toen weer gewoon gaan slapen. Toen vanmorgen wakker werd was deze pijn alleen maar erger. Het lijkt alsof het vast zit en als ik beweeg trekt de pijn door naar mijn nek en linker arm. Ontzettend vervelend dit. Als ik gewoon rechtop zit voel ik de pijn al.

Ik denk dat ik gewoon verkeerd gelegen heb vannacht ofzo. Dat hoop ik dan maar, kan ook komen dat ik een verkeerde beweging heb gemaakt tijdens de vracht halen want die kratten sinaasappels en bes mix zijn ook erg zwaar voor me. Ik wilde eerst gewoon alsnog boodschappen gaan doen enz… maar net toen ff wat eten ging koken merkte ik al dat ik er zo’n last van heb dat ik het nu ook niet wil overbelasten en maar een dagje rustig aan doe. Ik lig nu dus in bed maar filmpjes te kijken en dan is het goed te doen… behalve als ik dus een onverwachte beweging ofzo maak. Moet zeggen dat ik hier wel ontzettend van baal… het wel nog maar even aan kijken als het erger word of over een paar dagen nog steeds zo is ga ik wel maar even langs de dokter want dan is het denk ik niet door verkeerde houding tijdens het slapen.

3 gedachtes over “Verdorie

  1. Dit kan ook door spanningen/stress komen he…!!
    Doe rustig aan.. houd je rug en nek/schouders goed warm!! Warme douche en eventueel een kruik erop als je die hebt..

    Hopelijk word snel minder, anders ff langs de huisarts voor fysiotherapie.

    xxx

Geef een reactie

