Favoriete tv momenten : Deel 2

Iedereen heeft het… die favoriete tv-serie,programma of film. En dan zit je te kijken en dan opeens is daar het moment wat je zo mooi vind, waar je zo door geraakt word, of wat zo herkenbaar is. Ik kan me echt tal van deze momenten bedenken en daarom leek het me leuk deze 1x per maand in een blogje te posten. Heb jij ook zo’n favoriet tv moment ?

Mijn Favoriete tv moment deel 2 :

Deze maand heb ik gekozen voor een tv moment uit de serie The vampire diaries. Nog voor dat de serie op tv kwam was ik al helemaal weg van deze serie. Ik ben jarenlang een trouwe kijker geweest van Dawson’s Creek en vond zo jammer toen het stopte. Toen ik hoorde dat Kevin Williamson met een nieuwe serie kwam MOEST ik die zien. Laat ik helemaal in de vampier sfeer zijn na Twilight, dus dit kon niet anders dan een succes worden.

En idd na het zien van een paar afleveringen ben ik helemaal verliefd op de serie, en een beetje op Damon. Een echte badguy maar met maar een klein hartje. En dat laat die weer eens duidelijk zien in bovenstaande scene. In deze scene verklaard hij de liefde aan Elena, maar omdat vampiers (in deze serie) het geheugen kunnen wissen weet Elena hier niks meer van. Als je de serie niet volgt zal de scene je waarschijnlijk weinig doen… maar ik vond dit zo’n onwijs mooie scene. Zijn er hier meet liefhebbers van The Vampiere Diaries ?

Geef een reactie

