Blaasontsteking…

Grr volgens mij is het dus weer zover… en heb ik een blaasontsteking onder de leden. Nu mag ik voor mijn doen niet klagen want het is bijna een jaar geleden dat ik deze voor het laatst had. Nu zou je denken zolang is dat niet. Maar doordat ik een kleinere blaas heb dan de meeste personen heb ik volgens de dokter is de kans groter op een blaasontsteking en daardoor heb ik hier dus ook vaker last van dan me lief is.

Afgelopen donderdag had ik al een beetje een idee, omdat ik nog vaker moest plassen dan ik normaal gesproken doe maar ik zocht er nog niks achter… gister was het eveneens het geval en ik dacht al het zal toch weer niet. Ik wilde toen eigenlijk nog langs de dokter want anders moest er sowieso een heel weekend mee lopen. Ik moest tot half 4 werken maar doordat die collega later kwam en dus pas om 4 uur de bus had rede ik het niet meer om langs te gaan. Het hele weekend dus nog afzien. Ik weet dus nog niet zeker of ik echt een blaasontsteking heb maar voor mij staat het wel al vast… Deze klachten heb namelijk altijd… vaak plassen, buikpijn in mijn onderbuik en me niet fit voelen. Kan niet zo goed uitleggen. Maandag ochtend ben ik gelukkig vrij en zet ik dus maar mijn wekker om langs de huisarts te gaan.

Meestal helpt zo’n antibioticakuur altijd wel goed, alleen word ik meestal nogal beroerd van deze pillen. De afgelopen x vielen de bijwerkingen mee maar die x daarvoor was ik ECHT doodziek. Dus ik hoop dat het niet het geval zal zijn… Ik ben gelukkig wel vrij van het werk tot donderdag (daarom ga ik ze ook bewust maandag halen) maar ik heb dinsdag en woensdag wel leuke plannen en dan dus geen tijd om ziek in bed te liggen. Maar goed laat daar maar niet gelijk vanuit gaan want dan is het zeker is.

Ik heb wat tips gekregen van collega’s en vrienden wat goed helpt tegen blaasontsteking en deze heb al braaf opgevolgd… Morgen ga ik met een vriendin naar legally blond… heb er onwijs veel zin in. Al hoop me dan dus wel wat fitter te voelen als vandaag.

3 gedachtes over “Blaasontsteking…

  1. Pingback: Beautylab.nl – (Re)view by Nena: Blaasontsteking

Geef een reactie

