H&M Wishlist.


Al weken las ik op verschillende logs dat de nieuwe catalogus van de H&M uit was… en ik vroeg me maar af waar de mijne bleef. Al een aantal weken geleden zag ik hem in het postvakje van mijn huisgenootje liggen en ik moest me inhouden hem niet mee te nemen (A). En Afgelopen week viel die dan ook eindelijk bij mij op de deurmat :D. Ze waren me zeker vergeten ofzo. Ik kon niet wachten en bekijk gelijk de nieuwe collectie. Zoals altijd vind ik sommige dingen helemaal niks bij de H&M en sommige dingen juist super cute. Ik heb even een lijstje gemaakt met dingen die ik echt nog wil hebben van dit seizoen. Hebben jullie ook al favorieten ??

3 gedachtes over “H&M Wishlist.

Geef een reactie

