Genieten…


Gister heb ik na een onwijs lange tijd weer eens moeten werken bij mijn oude werk… waar ik per maart weer volledig naar terug ga. En ik kan niet anders zeggen dan dat ik genoten heb. Ik klinkt misschien een beetje stom maar het voelde fijn en goed om weer terug te zijn. Ik mocht al om 16.00 uur beginnen in plaats van 17.00 uur omdat het zonnetje maandag volop scheen. En het was ook behoorlijk druk. Er stond een flinke rij mensen toen ik aan kwam dus ik kon er alweer gelijk in komen hihi. Tot 18.00 uur onwijze lol gehad met mijn collegaatje. Toen ze naar huis ging was ik wel weer even zenuwachtig omdat het al zo lang geleden was en ik vroeg me af of ik alles nog wel wist enz. Maar alles is volgens mij wel goed gegaan. Ik was netjes op tijd klaar en volgens mij ben ik niks vergeten. Volgende x als weer moet werken vraag dit natuurlijk voor de zekerheid even na. Maar ja het voelde goed om terug te zijn !!

En ook vandaag heb ik een leuke dag gehad… ik ben nu lekker 3 daagjes vrij en ik moet zeggen dat ik die ook nodig heb ook. De dagen die ik wel ga werken werk ik dubbele diensten en late/vroegen…2x achter elkaar. Hier heb ik natuurlijk zelf voor gekozen. Ik zat zo in mijn maag over de uren dat ik ALLE uren die ik kon werken heb aangenomen en ik dus al lang blij was dat ik de uren kreeg. Maar ik weet nu al dat het zwaar gaat worden. Maar eerst ga nog even genieten van mijn vrije dagen ! Vandaag ben ik een dagje naar Limburg geweest naar mijn ouders, oma en een vriendinnetje. Ook wilde ik onwijs graag weer op baby bezoek maar er was helaas niemand thuis :(.

Was fijn om mijn ouders weer te zien na ze een aantal weken niet gezien te hebben, maar toch was het niet echt gezellig. Mijn mama was weer totaal niet lekker.. ze had onwijze last van haar hand en rug en was ontzettend moe (door alle medicatie). Ik voelde eigenlijk een beetje alsof ze me de deur uit keek. Natuurlijk was ze wel blij om me te zien maar ze voelde zich gewoon niet goed. Ik zou pas om 4 uur naar die vriendin gaan maar omdat het thuis dus niet zo boeiend was en mijn moeder liever naar bed ging was ik al om 2 uur bij die vriendin.

Daar gezellig wat zitten kletsen, ons een beetje verveeld, bank gehangen en uiteindelijk nog boodschapjes gedaan en bij gekletst. Had was inmiddels al weer langer dan een maand geleden dat we elkaar hadden gezien. We zouden eigenlijk samen gaan koken maar omdat we daar geen zin in hadden zijn we uiteindelijk gaan eten bij de Shoarma tent.. was erg lekker. Morgen heb ik ook een gezellig dagje op de planning want dan ga ik richting Breda en samen met een vriendin naar Black Swan… ik ben erg benieuwd .

5 gedachtes over “Genieten…

Geef een reactie

