Tag : Smile and the world smiles back !


“Deze tag is niet zomaar een tag, dit is een speciale tag. Het betekent dat je lacht naar de wereld, dat jij een stukje geluk door wil geven. Dat je lacht naar de bloggers die je tagt, en naar alle lezers van je blog. Post een foto van jezelf, een foto waarop je glimlacht, een foto waarop jij geluk uitstraalt. Geef jouw geluk en glimlach door aan andere bloggers die het verdienen.”

Ik kreeg deze tag van Desiree en ik vond het onwijs leuk dat ze deze tag ook aan mij wilde geven. Ik wist gelijk welke foto ik erbij wilde plaatsen maar ik kon deze foto helaas nergens meer terug vinden. Ik weet zeker dat ik hem heb maar ik weet niet waar haha. Uiteindelijk heb ik daarom voor deze foto gekozen. Een foto die is genomen in Disneyland. Als ik daar ben voel ik me namelijk altijd onwijs gelukkig. Je komt dat in zo’n magische en fijne wereld terecht en heb dan altijd even het gevoel alsof ik in een sprookje leef. Ik ben hier in totaal nu 4x geweest en elke keer vind ik het weer geweldig.

Ik wil deze tag geven aan : Eefje & Michelle en iedereen die hem nog niet heeft gehad… want volgens mij heeft inmiddels iedereen die ik ken en lees deze tag wel een keer gehad hihi.

7 gedachtes over “Tag : Smile and the world smiles back !

  1. Haha, kom ik bij jou kijken en gelijk een beveiligde blog. Misschien Magnum het wachtwoord?

    Leuke foto 🙂 dat is mijn wens naar Disneyland gaan. Dus ik zou ook heel blij zijn 😉

Geef een reactie

