Gesprek..

Al een tijdje geleden vertelde ik jullie over de rembrandt sinds ik weet dat ik op gesprek mag komen ben ik razend enthousiast en hoop ik zo dat ik het ben geworden. Tijdens het gesprek moet je ook de voorkeur aangeven welke woon studio je graag zou willen hebben. Omdat ik dus weet dat een collegaatje van mij daar ook gaat wonen en een opleiding doet op dit vak gebied vroeg ik gister aan haar wat ik als beste kon aangeven als mijn voorkeur.

Ze vroeg hoezo ik dat wilde weten en ik legde uit dat ik volgende week een gesprek heb. Ze werd gelijk razend enthousiast. Veel vrienden van haar hadden ook mee gedaan aan de loting en zij hadden allemaal een brief ontvangen dat ze het niet waren geworden en niet bij de gelukkige hoorde die waren ingeloot. Volgens haar was dit dan ook onwijs goed nieuws en ben ik wel ingeloot. Ik zelf probeer wel nog nuchter te zijn, en denk bij mezelf misschien nodigen ze wel meerdere mensen uit en bekijken ze dan wie het beste in het totaal plaatje past ofzo.

Maar ergens ben ik nu ook wel razend enthousiast… Want het feit dat er dus mensen een brief hebben gekregen dat ze het niet zijn geworden en ik wel op gesprek mag is wel een goed teken. Het zou echt zo gaaf zijn. Morgen heb ik met mijn collegaatje afgesproken in de stad om samen naar de tekeningen te kijken en welke ik volgens haar het beste als mijn voorkeur kan opgeven. Zij zelf heeft donderdag het gesprek… al is dat bij haar wel anders… want zij weet zelfs al welke studio ze zal krijgen (het huisnummer enz haha). Maar ze zou me op de hoogte houden van het gesprek… en Maandag ben ik zelf aan de beurt. Ik vind het onwijs spannend allemaal.

Geef een reactie

