Geen Amerika

Gister begon mijn dat zo mooi en goed… het zonnetje scheen en ik was vrij… en dacht echt yes dit word genieten. Ik sliep lekker uit en toen ik wakker werd had ik gelijk energie. Ik verschoonde mijn bed,deed wat dingen in huis je kent het wel. Vervolgens ging ik richting de stad om met een collegaatje lekker op een terrasje zitten en we gingen de tekeningen van de woningen bekijken praatte over van alles en nog wat het ging zelfs nog over de vakantie enz.

Niet veel later ging mijn telefoon… ik neem op en de vriendin waarmee ik naar Amerika zou gaan belde op. Ik was al verbaasd dat ze belde want ze belt eigenlijk nooit op. En helaas het was dan ook alles behalve goed nieuws. Onze vakantie gaat niet door. We waren de enige 2 deelnemers van de reis dus we krijgen ons geld terug. Pff ik ben echt alles behalve blij. Dit is iets wat me al die maanden op de been heeft gehouden tijdens momenten dat het kut ging. Dat er eindelijk een droom ging uitkomen..

Tja het feit dat dit niet gebeurd vind echt heel erg. Ik ben echt iemand die altijd twijfelt over zulke dingen… zo’n reis is best wel duur en het geld wat ik had gespaard afgelopen 3 jaar was eigenlijk bedoelt om mijn studie te betalen het laatste jaar. Omdat dit nu sowieso niet meer het geval is besloot ik toen de knoop door te hakken en het geld te gebruiken om o.a mijn droom naar Amerika te gaan laten uitkomen.
Op moment zijn we dus aan kijken om ergens anders heen te gaan… maar eerlijk gezegd gaat nog beetje moeizaam. Dit ligt dan wel meer aan mij. Ik vind het zonde om dat geld voor een andere verre reis te gebruike waar ik eigenlijk niet echt heen wil.

We zijn nu dus andere dingen aan bekijken en hopelijk vinden we iets anders waar we beide te vrede mee zijn :).

6 gedachtes over “Geen Amerika

  1. Jammer!! zeker omdat je/jullie je er zo op verheugd hadden!!
    Maar inderdaad, beter maar iets vinden waar jullie beide naartoe willen dan iets te kiezen omdat je om het zo maar te zeggen op vakantie `moet` dan is het ook niks..

    Succes meiden!

Geef een reactie

