Geen amerika…. maar Praag.


Het heeft heel wat gesprekken gekost maar we zijn er uiteindelijk uitgekomen. Het word dan helaas niet Amerika maar we gaan toch een paar dagen weg… en wel naar Praag. Van 27 Maart tot 31 Maart zullen we in Praag zijn. Eerst kwamen we er niet echt uit omdat de vriendin waar mee zou gaan liever ver weg wilde naar een warm land. Ik zelf voelde daar niks voor… omdat dit ook onwijs duur is. En ik dat geld echt wil gebruiken voor iets wat ik graag wil of belangrijk voor me is.

Toen hebben we over een heleboel andere bestemmingen nagedacht waar we in eerste instantie ook niet helemaal uit kwamen. Toen kwam de reis uiteindelijk uit bij Athene en dit zag ik zelf opzich ook wel zitten. Maar die vriendin twijfelde er ontzettend over. Toen er ook nog wisselende reacties over kwamen besloten we daar niet heen te gaan. Ook heb nog wel getwijfeld of ik misschien helemaal maar niet moest gaan maar gewoon moest gaan werken. Maar aangezien ik van de zomer ook geen vakantie heb zou ik dat onwijs jammer vinden en uiteindelijk zijn we er dus uit gekomen we gaan lekker 5 dagen naar Praag. De mensen die ik ken wat er geweest zijn, zijn er enthousiast over. Je schijnt er onwijs leuke dingen te kunnen bekijken en vooral onwijs leuk en goed te kunnen shoppen :D:D…. dus ja ik heb er zin in :D.

8 gedachtes over “Geen amerika…. maar Praag.

Geef een reactie

