Bon Jovi.. here we come :D.

Inmiddels weet zowat iedereen die mij persoonlijk kent dat ik Bon Jovi helemaal geweldig vind. Het is niet zo dat ik mijn kamer van boven tot beneden vol heb hangen met posters aan de muur (die tijd heb beetje gehad :P). Maar ik ben geen grote liefhebber van zijn muziek. In 2006 was het eindelijk zover toen bezocht ik voor het eerst een concert van hem. Ik kan me dit nog herinneren als de dag van gister. Ik en g hadden heel wat gespaard voor kaartjes en we bestelde gouden cirkel tickets… We gingen er met een bus naar toe die ons zou brengen en halen. Wat vond ik dit concert geweldig. Het was in de buitenlucht (echt zoals je die dingen normaal gesproken bij andere landen op tv ziet)… en Bon Jovi stond letterlijk een paar meter bij ons vandaan. Maanden lang heb ik nog genoten van dit concert. Ik denk dat dit concert het mooiste concert voor mij is waar ik ooit heen ben geweest. En natuurlijk was het voorprogramma met niemand minder dan Nickelback ook helemaal geweldig.

Een paar jaar later volgde het concert in de Arena in Adam en ik had hier zo naar uitgeleefd maar in vergelijking met het eerste concert wat ik had bezocht was dit een grote tegenvaller. Vorig jaar gaf ik het echter een nieuwe kans en ging ik wederom met G naar Scheveningen. En ow wat heb ik hier geen spijt van gehad. Dit was zo’n geweldige dag… Eerst Di-rect en Kane (die beide ook super vind) en daarna Bon Jovi. Fantastisch.. het was heerlijk weer, op het strand wat wil je nog meer. Het klinkt belachelijk maar al mijn hele leven leek een concert op het strand me zo mooi en 1 ding is zeker dat was het ook. Dit jaar werd er bekend gemaakt dat Bon Jovi wederom een strand concert zou geven in Brugge. Gelijk stond ik te stuiteren en wilde hier maar al te graag heen. Alleen de bereikbaarheid is alles behalve handig :S. Ik hoopte dat er wederom bussen werden georganiseerd hiernaartoe maar tot op heden konden we dit niet vinden.

De maatschappij waarmee we alle keren naar Bon Jovi zijn gereden bood wel een reis aan naar een concert in Dusseldorf na veel overleg heb ik gister kaartjes geboekt hiervoor… helaas waren er al veel uitverkocht waardoor we lang niet zo’n goede plaatsen hadden. Net werd ik echter gebeld dat er (vele) beter plaatsen beschikbaar waren gekomen en hij had gezien dat we alle andere keren die ook hadden dus bood ons deze plaatsen aan. (deze zijn uiteraard duurder…) Maar ik krijg G niet te pakken of ze deze wil. Nu maar hopen dat ze snel reageert en dan nog beschikbaar zijn. Hoe dan ook we gaan er 13 Juli weer een feestje van maken :D. Ik kijk er nu al naar uit.

5 gedachtes over “Bon Jovi.. here we come :D.

Geef een reactie

