Heerlijk dagje

Gister baalde ik nog van het feit dat ik vandaag eigenlijk geen plannen had en ik dacht nog bij mezelf wat zal ik nu morgen de hele dag gaan doen op mijn vrije dag. Niet veel later kreeg ik een sms van Michelle of ik vrij was en zin had om iets te doen. Al gelijk had ik er zin in. S’avonds op msn maakte we plannen en vandaag heb ik een heerlijk dagje gehad.

Eerst heb ik lekker uitgeslapen en tegen half 11 ben ik opgestaan, heb ik me rustig klaar gemaakt en tegen half 12 was Michelle er… we zijn samen naar de Ikea gegaan. Aangezien ik binnenkort ga verhuizen vind ik het altijd onwijs leuk om ideeën op te doen en rond te neuzen. Bij de ikea lekker rond gesnuffeld en een hapje gegeten. Toen we het daar wel gezien hadden zijn we nog wat andere winkels binnen gegaan om meubels te kijken. Echt een paar onwijs mooie banken en eettafels gezien… waar ik verliefd op ben.

Daarna naar mijn huis gegaan waar we nog wat hebben zitten kletsen en bedacht wat we savonds zouden gaan eten. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik zou koken haha maar door alle onverwachtse plannen van vandaag kwam daar uiteraard niks van en heb ik het eten maar in de vriezer gelegd. Michelle en ik zijn heerlijk gaan uiteten bij de Griek. Daar was ik nog nooit geweest in het centrum maar het was zo’n leuk en sfeervol tentje van binnen. Lekker gegeten en tegen half 8 is Michelle richting huis gegaan en ben ik snel onder de douche gesprongen en heb ik GTST gekeken. Onverwachts dus een heerlijk dagje gehad. Mijn 2 vrije dagen zijn echt om gevlogen. Een beetje jammer haha. Morgen begint mijn werk week weer en moet ik tot maandag werken. Ik denk dat het best wel druk en heftig gaat worden aangezien carnaval is. Ik zie er wel een beetje tegen op maar het komt vast goed.

3 gedachtes over “Heerlijk dagje

  1. Het was zeker een gezellig dagje gistere!!! 🙂
    Hopelijk gaan we nog heel veel gezellige daagje samen door brengen 😀
    Op naar de zomer!!! 😀
    Enne dat werken komt wel goed van de week hoor 😉

Geef een reactie

