Avril Lavigne – Wish You Were Here

Eindelijk is er naar lange tijd een nieuw album van Avril, een paar jaar geleden ben ik ook naar haar concert geweest en ik vond het verrassend leuk :D. Avril is echt niet de beste zangeres… maar ik heb liever iemand die niet elke noot helemaal zuiver zingt dan iemand die met het bandje mee playbackt… ik heb toen echt genoten van de show en ook het nieuwe album vind ik geweldig. Ondanks dat er veel rustige nummers op staan. Ik hoop dat ze wederom gaat touren en opnieuw Nederland aandoet…

2 gedachtes over “Avril Lavigne – Wish You Were Here

Geef een reactie

