werkweekje tijdens carnaval

Na maandag en dinsdag vrij te zijn geweest begon er voor mij weer een gewone werkweek. Vorige week vertelde ik nog dat ik er wel een beetje tegen op zag. Doordat het carnaval was en ik drukte enz verwachte. Inmiddels is de werkweek voor me achter de rug en heb ik de afgelopen week een fijne werkweek achter de rug. Soms was het druk, soms saai… maar al met al heb ik een fijne week gehad. Veel gelachen op het werk en heel wat mensen gekeken en uitgelachen die voorbij kwamen tijdens de carnaval.

Ik kan er niks aan doen, maar ik zelf vind carnaval echt VRESELIJK. Als kind vond ik het al verschrikkelijk en nu ik ouder word, lijkt het alsof ik het alleen maar vreselijker vind. Voor mij draait carnaval alleen maar om je zo onnozel mogelijk aan te stellen en je helemaal vol te gieten met alcohol. Ik kan bij mezelf echt niet begrijpen dat mensen daar maanden voor sparen en voor onwijs veel geld zich vol gieten. Op het werk heb ik dan ook zeker een aantal keer ergernis gehad aan klanten die dachten dat ze onwijs grappig waren door de hoeveelheid alcohol.  Maar goed het zit er weer op voor mij, de komende 2 dagen ben ik vrij waar ik heerlijk van ga genieten.

Afgelopen zaterdag kwam E zomaar langs. Vlak voordat ik naar het werk ging kreeg ik een sms tot hoelaat ik moest werken. Ik smste terug dat ik tot 19.00 uur moest werken. Of ik zin had om dan een hapje te gaan eten. Eerst dacht ik… een hapje eten ? Met deze drukte ? Maar ik dacht ach we zien. Na het werk dus de stad in gegaan en we wilde eerst wat gaan eten bij de beer maar die was helaas gesloten. Toen zijn we dus gaan wokken. Als een van de weinig verkleedde mensen zaten we daar haha. We hebben onwijs gelachen om alle idioten die voorbij kwamen :P.

Na het eten ook nog even op het station gestaan waar we krom hebben gelegen van de mensen die zo zat waren en nog amper konden lopen, ik kan hier ook echt geen medelijden mee hebben want dat zijn ze zelf schuld. Als van ouds hebben we hier om zitten lachen. Vroeger deden we deze dingen geregeld, maar de laatste tijd is dat wel minder dus heb er extra van genoten… vond het onwijs gezellig.

Vandaag ben dus lekker vrij, heb ik heel het huis gepoetst en straks ga ik richting Rotterdam voor het concert van Taylor Swift, ben erg benieuwd naar de show . Uiteraard volgt er een verslagje :).

4 gedachtes over “werkweekje tijdens carnaval

Geef een reactie

