Taylor Swift live @ Ahoy

Gister was het dan zover, het concert van Taylor Swift in Ahoy. Al lang voordat Taylor bekend werd in Nederland draaide ik de nummers grijs van haar eerste album. Pas veel later werd Taylor ook internationaal bekend en toen ik hoorde van de wereld tournee wilde ik hier natuurlijk heen. Ik was gister lekker vrij en eerst heb ik lekker in huis gerommeld en daarna ben ik rond 4 uur richting het station gegaan. Daar nog even een sapje en wat lekkers gehaald en een mooi plekje in de trein gezocht.

In Breda stapte eef bij me in de trein en hebben we ons gruwelijk zitten irriteren aan een wijf voor ons met haar huil kind. Opeens voelde dat wijf zich ook nog aangesproken en begon te lullen. Blij dat we er in Rotterdam uit konden… Daar een hapje gegeten en daar de metro genomen naar Ahoy… Eenmaal in de metro reed dat ding niet door een storing en moesten we weer overstappen naar een andere plaats… een heel gedoe allemaal :P. Rond 19.oo uur ofzo waren we dan eindelijk in Ahoy. Daar zagen we dat ze Swirls verkochten en eef wou er dus gelijk 1 hebben :P… Ik zat nog behoorlijk vol van het eten dus kreeg em niet eens op (en dat komt eigenlijk NOOIT voor) haha. We zochten onze zit plaatsen op en we wachten tot de show zou beginnen.

We waren beide blij verrast door het voorprogramma, normaal gesproken ben ik aan aftellen tot het voorbij is maar nu zei ik was wel een kort voor programma zeg. Rond 21.00 uur kwam dan eindelijk Taylor Swift. En wow het was echt een geweldige show… met een onwijs mooi podium en decor. Erg mooi gedaan. Ik vond erg mooi hoe ontroerd Taylor leek door de mensen. Soms had ze letterlijk tranen in haar ogen en het leek alsof ze alles heel erg in zich op wilde nemen zodat ze het niet zou vergeten. Tijdens de show ging ze opeens door het publiek naar een ander klein podium in de zaal, waar ze ook een aantal nummers deed.

Vond erg mooi, dat ze zo veel contact maakte met haar fans tijdens haar concert… er kwamen veel nieuwe nummers voorbij (die ik niet kende aangezien ik haar nieuwe album niet heb), en ik miste dan ook een beetje grote hits waarvan ik der destijds heb leren kennen. Maar dat heeft er denk ik mee te maken dat dat niet zulke grote hits in europa zijn geweest dan in Amerika. Al met al was het echt een geweldig mooie show… Ik heb echt genoten.

7 gedachtes over “Taylor Swift live @ Ahoy

Geef een reactie

