afgelopen dagen.

De afgelopen dagen heb ik niet zoveel geblogd, en dat komt vooral omdat ik eigenlijk niet veel te schrijven heb of behoefte heb om uberaub achter de laptop te zitten. Afgelopen 2 dagen heeft mijn laptop niet eens aangestaan.
De afgelopen dagen ben ik niet helemaal fit, ik ben zeker niet ziek maar wel een beetje grieperig. Mijn neus zit een beetje dicht en ik ben vooral erg moe. Op werk zijn ook weer veel zieken dus ik hoop niet dat ik het ook ga krijgen. Ik probeer er op te letten door veel fruit en groeten te eten en extra gezond te eten.

Afgelopen dagen was druk op werk, vooral gisteravond waardoor ik nog meer uitgeput raakte, maar toch heb ik wel lekker gewerkt :). Vandaag was ik lekker een dagje vrij, en ik wilde vandaag eigenlijk naar het toneelstuk van Daan Schuurmans waar ik vorige week al over schreef. Maar tot mijn grote woede (op mezelf) zag ik gewoon dat ik me in de week had vergist en het vorige week was :(. Nu dus maak lekker een avondje bankhangen en gtst en x factor kijken. Ik ben namelijk bijna nooit op vrijdag vrij dus ik ga er maar extra van genieten vandaag.

Morgen moet nog een dagje werken en dan heb ik vooral zin in zondag :D… dan komt eef op bezoek en gaan we uitzoeken wat we in Praag gaan doen en gezellig gourmetten. Vandaag heb ik alle dingetjes in huis gehaald. Dus komt helemaal goed 🙂

2 gedachtes over “afgelopen dagen.

Geef een reactie

