stresskip

Ik ben een echte stresskip, dat is altijd bij mij… ik kan me overal druk om maken. Ongeveer 3 weken geleden viel er een brief op de deurmat over mijn nieuwe woning. Ik moest hier mee bevestigingen of ik de woning wel of niet aannam. Ondanks dat ik natuurlijk razend enthousiast was nog even met mijn ouders gebeld en de voor en tegens met een vriendin besproken en de zelfde dag ging de brief nog op de post waarin ik bevestigde dat ik de nieuwe woning per medio juni wil hebben.

Voor de zekerheid maakte ik nog een kopie en ik deed hem nog voor ik ging werken op de post. Inmiddels zijn we 3 weken verder (wat gaat de tijd toch snel)… en nadat ik de brief had verstuurd had ik verder helemaal niks meer gehoord. Bijna dagelijks nam ik een kijkje in mijn postvakje waar ik nieuwsgierig keek of er al post was met een bevestiging ofzo. Maar al 3 weken lang NIKS. Ik ging er niet vanuit dat er iets mis was gegaan maar nadat ik mee had gedaan aan de loting ging alles heel erg snel en ontving ik elke x vrij snel bevestigingen enz. En nu dus NIKS. Ik maakte me toch een beetje zorgen… wat als de brief niet was aangekomen. De laatste tijd lijkt zo veel niet goed te gaan in mijn leven wat als dit ook niet goed gaat ?

Vanmorgen besloot ik gewoon even te bellen, gewoon voor de zekerheid en de rust. Eenmaal een telefoniste aan de lijn duurde het best nog even voor ze het had opgezocht, maar het was een erg aardige mevrouw (wat vaak anders is bij dit soort dingen). Eerst kon ze me namelijk niet vinden in het bestand, en ik kreeg al bijna een hart verzakking. Maar uiteindelijk kon ze me gerust stellen, alles was goed gegaan en ik stond GROEN in het bestandje wat betekend dat ik het heb geaccepteerd. Niks aan de hand dus. Ik zal de komende maanden per nieuwsbrieven op de hoogte worden gehouden over de vorderingen. Ook zal ik nog worden uitgenodigd voor een gesprek waarin de papieren worden getekend. En uiteindelijk word er ook nog een kijk uurtje georganiseerd :D… waarin je de hele woning en gebouw krijg te zien. Vooral op dit laatste kan ik niet wachten… dit lijkt me zo gaaf. Kortom al dat gestress van me was weer nergens voor nodig, en ik kan nu met een gerust hart naar mijn werk :).

4 gedachtes over “stresskip

Geef een reactie

