Mijn leukste vakanties.

Het lijkt alsof iedereen een beetje in de vakantiesfeer is in mijn omgeving. Veel mensen in mijn omgeving bijvoorbeeld op het werk zijn bezig met het plannen van hun vakantie. En afgelopen dinsdag had ik met een vriendinnetje afgesproken waar ik haar foto albums heb zitten te bekijken van haar reis naar Ghana en Amerika. (Waardoor ik nog meer baalde dat mijn reis naar Amerika niet door gaat)… maar over een paar dagen ga ik ook naar Praag en zit ik dus ook in een vakantie sfeer, en daarom leek het me leuk om een blogje te schrijven over mijn 5 leukste vakantie ervaringen. De vakanties staan niet op een volgorde van favorieten, want die heb ik niet. Elke vakantie was om een bepaalde rede wel mooi of bijzonder.

1. Eurodisney 2006
Voor mijn 18de verjaardag ging ik samen met mijn moeder en een vriendin naar euro disney. Aangezien ik 2de kerstdag jarig ben is disney dat helemaal in kerst stijl. Het was jaren een droom van mij om met kerst daar naartoe te gaan. Dit is ook de laatste vakantie die ik samen met mijn moeder gedaan heb. Nog steeds zou ik wel eens graag met mijn moeder een weekendje ofzo ergens heen gaan. Maar door de geld problemen en haar gezondheid is er niet meer van gekomen. Daarom is deze vakantie extra belangrijk voor me. Dit is mijn mooiste verjaardag geweest en is mooiste cadeau wat ik ooit heb gekregen voor een verjaardag.

2. Salou 2006
Salou was de aller eerste vakantie waar ik heen ging zonder mijn ouders maar gewoon met een vriendin. Ik keek er enorm naar uit en ik voelde me heel volwassen :P. Ondanks dat ik geen contact meer heb met deze vriendin heb ik wel nog leuke herinneringen aan deze vakantie. Deze vakantie was totaal anders dan al mijn andere vakanties die ik gedaan heb. Ik heb die dagen in Salou een totaal ander leven geleid.. We kwamen de eerst avond bekende tegen van de vriendin waar ik mee was en daar hebben we de hele week mee opgetrokken. En we zijn letterlijk kroeg in kroeg uit gegaan haha.

3. Rhodos 2007
In 2007 ging ik voor het eerst met mijn lieve vriendinnetje e op vakantie, naar Rhodos. Daarom zijn we nog heel wat weekendjes enz weg geweest. Ik heb echt onwijs leuke herinneringen aan onze vakantie naar Rhodos. Het is een onwijs mooie plaats en als ik naar de foto’s kijk word al vrolijk. We hebben onwijs leuke dingen gedaan waaronder een bezoek gebracht aan de vlindervallei wat ik echt onwijs mooi vond. En een super gave jeepsafari hebben we gedaan. Ik vind Rhodos zeker een aanrader om naartoe te gaan.

4. Parijs
De afgelopen jaren ben ik aardig wat keren naar Parijs geweest, ik had nooit verwacht dat ik hier zo vaak naartoe zou gaan. Maar elke keer heb ik het onwijs leuk gehad. In 2008 zijn E en ik een aantal dagen geweest en hebben we echt Parijs bezocht, veel gewinkeld en alles bekeken. In 2009 bezocht ik Parijs wederom met 3 vriendinnen en 2010 begon ik ook in Parijs. Ondanks dat ik deze vakantie ziek werd waren de andere dagen wel onwijs leuk, vooral de magie van Disney in de kerstperiode deed weer zijn werk en ik werd opnieuw verliefd op alles wat met disney te maken heeft.

5. Tenerife 2010
At last but not least mijn vakantie naar Tenerife. Vorige jaar mei ben ik samen met M naar Tenerife geweest. In het begin was ik heel erg bang dat we ruzie zouden krijgen tijdens onze vakantie maar dit was helemaal niet het geval. Het ging juist onwijs goed. We hebben echt een leuke week gehad en ons hotel was de luxe zelf met al dat heerlijke eten. Vooral het bezoek aan Santa Cruz vond ik onwijs leuk. Tenerife zelf vind ik wel een veel minder mooi eiland dan Rhodos dus ik zou niet meer naar deze bestemming gaan.

2 gedachtes over “Mijn leukste vakanties.

Geef een reactie

