Dat geweldige gevoel van…


Wat is er nou lekkerder dan als je thuis zit op een vrij avondje of juist in de middag als je aan het poetsen bent 1 van je favoriete nummers opzetten en lekker mee zingen alsof je leven er van af hangt ??
Muziek is echt onwijs belangrijk voor me… Bij elk humeur wat ik heb kan ik wel een muziekje aan zetten wat daar op aan sluit… vrolijk, verdrietig,boos,blij enz.

En ik vind niks leuker dan het bezoeken van een band wat ik te gek vind en het genieten van mijn favoriete nummers live. Ook het bezoeken van festivals in fantastisch, lekker met het zonnetje (want ja dat hoop ik er dan wel bij) op je gezicht een drankje erbij en genieten van de geweldige sfeer. Ik heb bijna altijd muziek op staan. Toen ik nog thuis woonde zong ik dan ook altijd heel enthousiast mee met alle nummers die voorbij kwamen tot dat mijn ouders het echt niet meer konden aan horen… en vroegen of ik alsjeblieft wilde stoppen met zingen :P.

Helaas beschik ik niet over een mooie zangstem,en sinds ik uit huis ben zing ik ook nooit meer mee met mijn muziek. Ik vond het namelijk altijd onwijs irritant als andere huisgenoten dit wel deden. Maar de laatste tijd betrap ik me erop dat ik steeds vaker weer mee zing met muziek (of de huisgenoten daar blij mee zijn dat betwijfel ik). Maar dat betekend een heel belangrijk iets…. Ik voel me thuis :D.

3 gedachtes over “Dat geweldige gevoel van…

Geef een reactie

