Review : Boek Schitterend kwaad.

Het kwaad keert altijd terug…
Iedereen kent de naam Rachel Boydell, van het meisje dat in Melbourne is vermoord. Haar zuster Katherine was er getuige van en voelt zich sindsdien schuldig dat ze niet heeft ingegrepen. Ze gaat naar een tante in Sydney en leeft verder onder een nieuwe naam.

Tot Katherines verbazing wil het populairste meisje van haar nieuwe school, Alice, haar beste vriendin worden. Maar Alice heeft een schaduwzijde, en naarmate zij zich verder in het leven van Katherine dringt, komt deze zijde meer naar voren en blijkt dat ze met haar vriendschap duistere bedoelingen heeft.

 

Dit boek kocht ik enkele weken geleden tijdens de boekenbeurs. Ik had het boek al een paar keer eerder in mijn handen gehad in de boekenwinkel. Ik vond de kaft er leuk uit zien en de titel sprak me aan. Maar elke keer als ik de achterkant las dacht ik hmm ik weet het niet en besloot het boek niet te kopen. Uiteindelijk het boek dus gekocht op de boekenbeurs en hier heb ik zeker geen spijt van !! Het is echt een geweldig boek. Het leest onwijs fijn en het verhaal is erg aangrijpend en de gevoelens waar Katie mee te maken krijg vind ik erg herkenbaar (ook al ben ik gelukkig niet bekend met zo’n situatie). Wat mij betreft had er wel nog een hoofdstuk mogen komen hoe het nu verder gaat… want het eindigt met een open einde. Dit boek is zeker een aanrader wat mij betreft.

2 gedachtes over “Review : Boek Schitterend kwaad.

Geef een reactie

