Het begin van het festivalseizoen.

De lente is weer begonnen en dat betekend dat ook de festivals er weer aan komen. Vorig jaar ben ik jammer genoeg naar weinig festivals geweest. Ik zat in de zomer met mijn stages en met mijn geld. los daarvan trokken veel festivals vorig jaar me niet aan en ben eigenlijk alleen naar het Royal beach concert en Rock Werchter geweest. Dit was het voor eerst dat ik daar naartoe ging en het was echt een top dag.

Inmiddels druppelen alle namen langzaam binnen van de namen die dit jaar de festivals aandoen en ik had het niet verwacht maar inmiddels zijn voor mij dit jaar WEL een aantal festival kaarten binnen. Ik was weken in afwachting voor de line up van Pinkpop en ik hoopte op een aantal namen. Deze namen werden waar gemaakt. Er gingen geruchten dat Lifehouse, Simple plan, 30 seconds to mars en Nickelback het festival zouden aandoen. En ja een aantal namen zijn idd bevestigd :D… Ik wilde hier dan ook onwijs graag naartoe, maar mijn vriendinnen vinden deze bands niet zo leuk als ik.

Vorige week kreeg ik opeens een sms van J… of ik nog steeds naar Pinkpop wilde en of ik ook naar Werchter wilde. Eigenlijk stond dit niet op mijn planning om daar heen te gaan en de Line – up van vorig jaar sprak me ook veel meer aan. Maar naar wat heen en weer gemail besloten we voor beide festivals een kaartje te bestellen :D. We gaan naar beide festivals echter maar 1 dag. Want ik kan zoveel dagen niet vrij krijgen met mijn werk en dat was anders wel HEEL prijzig. Ik heb er onwijs veel zin in :D…. festivals bezoeken is 1 van de leukste dingen die er zijn. Hopelijk schijnt er ook nog een mooi zonnetje en dan kan het feest niet meer stuk. Ik heb er zin in.

Een gedachte over “Het begin van het festivalseizoen.

Geef een reactie

