Afscheid nemen…

Op mijn vakantie kreeg ik een smsje van mijn moeder, Spikie was overleden. In 2006 kwam dit beestje samen met Tonnie in mijn leven. Ik zat in de bus vanuit Salou naar huis en toen ik eindelijk bereik had had ik onwijs veel oproepen gemist van mijn moeder. Toen ik der op belde wat er aan de hand was zei ze dat ze een onwijs leuke verrassing had als ik thuis kwam. Toen ik thuis kwam zaten er 2 onwijs schattige beestjes in de badkamer waar je gelijk verliefd op werd. Ik noemde ze Tonnie en Spikie. Eigenlijk zouden ze als ze groot genoeg waren gewoon naar buiten gaan, maar dat ooit werd nooit.

Inmiddels zijn we 5 jaar verder en altijd heb ik meer met Tonnie gehad. Spikie was altijd een beetje op zich zelf en was absoluut geen knuffel kat. Ze kon soms zo der buien hebben maar over het al gemeen wilde ze geen aandacht. Toch was het altijd Tonnie en Spikie. Maar dat is nu dus niet meer. Mijn ouders hebben Spikie dood op de gang gevonden daar lag het beestje. Het is wel toepasselijk dat ik nu ook weer op vakantie was toen ik het nieuws hoorde. Ik vind het vooral erg voor Tonnie. Die is nu opeens alleen terwijl ze altijd samen zijn geweest. Ik hoop dat Tonnie toch zijn draai kan vinden ondanks dat beestje nu opeens alleen is.

3 gedachtes over “Afscheid nemen…

Geef een reactie

