Een heerlijke dag.

Terwijl gister eigenlijk een behoorlijk saaie dag was waarbij ik eigenlijk alleen maar doelloos thuis heb gezeten en nergens zin in had (zelfs niet in koken)… had ik daarom onwijs veel zin in vandaag.
Ik baalde echt van gister dat ik niet naar mijn ouders was gegaan, daar had ik over zitten twijfelen maar als naar Limburg ging zeker langs wilde gaan bij Joy en niet wist of dat wel ging besloot ik een andere dag te gaan en van te voren optijd te bellen of op bezoek kon gaan bij Joy.

Later toen dus belde of ik deze week dag langs kon gaan, stortte dat idee gelijk in…en ga ik er voorlopig niet heen. Mijn tante is blijkbaar opeens terug :S… en ze woont nu tijdelijk bij mijn neef in. Voor hem ook niet makkelijk denk ik… maar goed de tijd dat zij er is ga er dus NIET heen. Heb er geen behoefte aan om haar te zien of met haar te praten. Baalde dus behoorlijk want had dus gewoon gister naar mijn ouders kunnen gaan. Maar toen was al best wel laat en ik dacht dat heeft geen zin kan beter een ander keer.

In tegenstelling tot gister was vandaag wel een heerlijk dagje, het werk belde eigenlijk of ik kon werken maar ik had me verheugd op vandaag, het zou lekker weer worden en ik wilde niet afzeggen. Ondanks dat ik me toch schuldig voelde besloot ik het los te laten. Rond half 1 had ik afgesproken met K , we hadden bij werk afgesproken en toen daar aankwam stond er al een lange rij. Aangezien K er nog niet was besloot ik maar even bij te springen. Uiteraard betekende dit dat ik alsnog een half uur aan werk was.. maar toen weer rustiger was besloot ik maar gelijk weg te gaan haha.

In de stad zochten we een terrasje op lekker in het zonnetje, daar bestelde we een broodje en een drankje. Heerlijk zitten kletsen over vanalles en nog wat. Uiteindelijk zagen we ook nog een andere collegaatje die er uiteindelijk ook nog ff gezellig is komen bij zitten. Voor we het wisten was het al bijna half 5 en waren we 3 drankjes verder. Uiteindelijk toen richting trein gelopen maar die miste K net. Dus besloten we een Swirl te halen…. En gelijk kan ik morgen aan de slag aha… Vind heerlijk dat morgen toch kan werken verveel me dood in mijn vakantie haha. Heerlijk zo’n dagje en heerlijk zulk weer… laat de zomer maar komen :D… en guess what..  ik ben gewoon verbrand van die paar uurtjes in de zon zitten :O… het moet niet gekker worden ahah.

3 gedachtes over “Een heerlijke dag.

Geef een reactie

