Nieuwe bank ??


Zoals inmiddels wel bekend is ga ik over een niet al te lange tijd verhuizen… inmiddels loop ik over van alle plannen hoe ik mijn studiootje wil inrichten… maar ik wil ook nog niet te hard van stapel lopen want dat duurt nog even. Maar kleine dingetjes die leuk vind en zijn bijvoorbeeld in de aanbieding neem ik wel aan mee voor dadelijk.

Nu ben ik al eventjes krantjes enz in de gaten aan houden voor een nieuwe bank… dit is namelijk iets wat ik  MOET hebben in mijn nieuwe huisje… en toevallig zag ik een paar dagen geleden bovenstaande bank op marktplaats staan… En dit soort bank is precies iets wat ik voor ogen heb, ik had krantjes al in de gaten gehouden. Maar over het algemeen zijn dit soort banken toch tussen de 300 en 500 euro. Ik besloot gewoon een bod te plaatsen en gister kreeg ik opeens een mailtje terug (een beetje onverwacht). Ze vond mijn bod te laag maar voor 25 euro meer mocht ik de bank hebben.

Na wat heen en weer te hebben gemaild kan ik waarschijnlijk zondagmiddag gaan kijken of ik de bank daadwerkelijk wil hebben. Op de foto’s vind de bank er erg leuk en nog mooi uitzien maar zoiets vind wel belangrijk om in echt te zien en te bekijken of die echt in een goede staat is. Enige probleem wat wel is als ik de bank neem dat die tijdelijk al in mijn huidige huisje komt te staan…en de bank is wel een stuk groter dan mijn huidige (stukke) bank…wat wel zal betekenen dat het de komende weken dan wel vol zal zijn in mijn huidig kamertje mja dat is niet anders… Wat vinden jullie van de bank ?

7 gedachtes over “Nieuwe bank ??

Geef een reactie

