drukke week…

Er is alweer een nieuwe week begonnen en zonder er eigenlijk bij stil te staan is het alweer woensdag, vroeger was de week voor mij dan al bijna te einde omdat het weekend dat al bijna in zicht was… maar nu ik fulltime werk en meestal ook in de weekenden werk ben ik dat besef van dat woensdag de week door midden is eigenlijk wel kwijt haha.

Maandag was ik nog lekker een dagje vrij en daar heb ik van genoten, het was nog heerlijk weer en ik had met C afgesproken om samen bij haar ouders in de tuin daar van te gaan genieten. Rond half 1 hadden we afgesproken bij C thuis en samen zijn wel uiteindelijk naar het huis van haar ouders gefietst. En voor mijn doen heb die dag echt ver gefietst whaa. Daar hebben we heel de middag in de tuin zitten kletsen en genoten van de zon met een drankje erbij. Rond 16.45 ben ik richting huis gegaan en dit keer moest ik de weg alleen terug fietsten haha. Er kon weinig mis gaan want het was 1 rechte weg maar ik ben altijd een stress kip wat dat betreft haha.  En ik had een vreselijke tegenwind.. dus ik heb er bijna een uur over gefietst voor ik thuis was haha. Maar het was een heerlijk dagje.

Gister begon mijn werkweek officieel… en doordat ik ook nog diensten had overgenomen zou ik tot volgende week woensdag non stop moeten werken, maar gisteravond kreeg ik opeens een smsje van een collega dat ze zich weer wat beter voelde en de dienst van aankomende vrijdag alsnog wel zelf wilde werken als ik dat oke vond. Dus toch maar ja gezegd… een dagje vrij tussen 9 werkendagen is misschien toch wel een goed idee.

Na het werk ben ik gelijk in de trein gesprongen om samen met eef naar de bios te gaan. Ze had kaartjes gekregen voor Black Butterflys en daar zijn we dus samen naartoe geweest. Leek voor mijn gevoel alsof Eef al best lang niet had gezien terwijl we nog samen in Praag zijn geweest haha. We hebben van te voren nog even zitten kletsen en toen naar de film gegaan. Na de film waren we allebei vooral heel erg moe. Toch een fijne avond gehad. Vanavond een sluit dienst draaien op het werk dus gelukkig lekker kunnen uitslapen en toch nog van een vrije middag kunnen genieten :).

4 gedachtes over “drukke week…

Geef een reactie

