Shoplogje Praag

Ik ben inmiddels al even terug uit Praag, maar nog steeds heb ik geen shoplogje getypt van wat ik allemaal heb gekocht in Praag (niet dat dit zo bijzonder veel was hoor). Maar het leek me nog leuk even een shoplogje te plaatsen van de spulletjes wat ik heb gekocht.

Qua kleding kocht ik deze broek en 2 shirtjes. De broek kocht ik voor slechts 21 euro en ik moet zeggen dat ik er al een paar leuke reacties op gehad, met de vraag waar ik die broek heb gekocht ;).

Verder heb ik leuke zeepjes gekocht (die heerlijk ruiken) die ik ter decoratie in mijn nieuwe huisje in de badkamer wil leggen. Vandaar dat ze nog in het zakje zitten. Ook kocht ik bij de H&M oogschaduw kastjes en een bodyspray… helaas bleek al snel dat de mijne lekte. Baal er wel van, want zag hem van de week ook gewoon bij ons in Nederland staan.\

En dan als laatste kocht ik in Praag nieuwe Vans, ik wilde al een tijdje nieuwe schoenen hebben en ik heb al eerder Vans gehad. Over het algemeen vind deze schoenen altijd fijn lopen. Deze schoenen waren behoorlijk afgeprijsd en waren nog maar 35 euro :D, ben er erg blij mee.

Dit waren weer mijn aankoopjes wat ik heb gekocht in Praag, ik wilde een beetje op mijn geld letten omdat binnenkort ook ga verhuizen dus heb niet al te veel gekocht. Uiteindelijk heb daar geen spijt van gehad want ik heb tenslotte afgelopen week een bank gekocht, waar ik ook onwijs blij mee ben :D.

3 gedachtes over “Shoplogje Praag

Geef een reactie

