snijplank.


de snijplank                    voorbeeld van de keuken.

Ik heb een nieuwe snijplank gekocht, ik heb hem nog niet in het echt mogen aanschouwen want ik heb hem via internet gekocht. De verhuizing komt steeds dichter bij en als ik leuke spullen zie waarvan ik denk die wil hebben voor straks koop ik die nu al. Als ik dadelijk alles in 1 keer moet kopen is dat gelijk en grote uitgave. Van de week kreeg ik een mailtje met deze snijplank, en eigenlijk stond een nieuwe snijplank niet direct op mijn verlanglijstje. Maar ik heb er wel echt 1 nodig. Die wat ik nu heb gebruik ik bijna dagelijks en dat al 3 jaar… dus hij is aan vervaging toe. Toen ik deze dus zag wilde ik hem perse hebben. Hij was dan wel redelijk prijzig maar vind hem er zo schattig uitzien (dat ik het dadelijk leuk vind om neer te zetten op de aanrecht). En hij is in de zelfde soort kleuren als mijn keuken er ook uit zal gaan zien. Vandaar dat ik hem dus gewoon besteld heb… Kan niet wachten tot dat die bezorgd word :D.

Een gedachte over “snijplank.

Geef een reactie

