Moederdag.

Na bijna een hele week ziek in mijn bed te hebben gelegen ben ik afgelopen zaterdag weer voor het eerst aan het werk gegaan (dit ging wel nog een beetje moeizaam) maar ik was blij niet meer thuis te zitten. En zondag ben ik ook (na een hele discussie maar goed) een dagje naar mijn ouders in Limburg geweest. Mijn moeder was nadat ik ziek was zelf ook ziek geworden maar gelukkig had zij er maar 1 dag last van en had het veel minder heftig als ik dat heb gehad.

Al rond 8 uur was ik op gestaan en om 9 uur zat ik in de bus richting het station. En rond 10.20 was ik in Limburg waar mijn moeder me kwam ophalen. Ik had zaterdagavond nog bij de supermarkt wat dingen gehaald om te bbqen. Nog even twijfelde ik of wel of niet al kon eten maar gelukkig is allemaal goed gegaan. Ik had bewust voor niet zo’n vet vlees gekozen als kip enz.

Ondanks dat eerst beetje tegen de dag opzag was het een onwijs leuke dag… met het heerlijk weer is fijn om bij mijn ouders te zijn…. aan het water. Voor zolang het nog kan probeer ik daar dan extra van te genieten. Heel de middag lekker buiten gezeten, zitten kletsen van de zon genoten en alles erom heen. Rond 18.00 uur heb ik de trein weer richting huis genomen en heb ik een fijne dag gehad bij mijn ouders. Soms mis ik het wel eens om gewoon thuis te zijn.

Hebben jullie iets speciaals gedaan voor je moeder met moederdag ?

5 gedachtes over “Moederdag.

  1. Ik had bewust voor niet zo’n vet vlees gekozen als kip enz. …??????

    Kipfilet is abosuluut niet vet hihi!!
    fijn dat je het leuk hebt gehad 🙂

  2. Ik heb voor mijn moeder een ieniemienie ontbijt gemaakt en ik had een knuffelbeertje gekocht, ik moest die dag werken (later weer niet maar da’s n lang verhaal =P) dus daarom kon ik niks uitgebreids doen. =(

Geef een reactie

