aftellen is begonnen.


Vorige week viel er dan eindelijk na weken niks meer te hebben vernomen een brief op de mat waarin ik eindelijk nieuws kreeg over de woning. Er stond een heleboel informatie in over hoe het er voor staat met de bouw…. maar ook andere zaken als het aansluiten van gas,water en licht verzekeringen enz. En dat is nog niet alles :D….

Volgende week maandag ga ik mijn nieuwe stulpje eindelijk in het echt bewonderen. Van 16.00 tot 17.00 uur hebben we een kijk en meet uurtje.. en krijgen we het gebouw en dus ook eindelijk mijn eenkamerappartementje te zien. Ik vind het echt zo spannend en kijk er echt naar uit. Want ja wat als het tegenvalt enz . Maar goed ik heb er veel gesprekken over gehad ook met mijn ouders en vrienden. ALS het tegen zou vallen en ik wil echt niet hebben neem ik het niet… ook al zitten daar dan wel een halve maand huur aan kosten aan verbonden.

Uiteraard ga ik er niet van uit… want ik kijk er juist ontzettend naar huis… de ruimte is groter als wat ik nu heb, de locatie is fantastisch, alles is nieuw en de huurprijs is minder… dusja ik ga er vanuit dit wil. Maar eerst aftellen naar maandag :D. En als alles goed gaat krijg ik dan 30 juni de sleutel :D…. ofja…. dat is wel klein puntje want ik ben dan bij Rock wechter dus dat moet even bespreken of daar andere datum voor mogelijk is.

6 gedachtes over “aftellen is begonnen.

  1. Via via op je blog gekomen. Leuk!
    En erg spannend allemaal zo’n nieuw huisje. Nieuwbouw is helemaal lekker, want je bent de eerste bewoner en kunt alles nog lekker naar je stijl en smaak maken. Succes en ik kom ongetwijfeld nog eens langs hier!

Geef een reactie

