Druk…

Deze week ben ik weer gewoon full time aan het werk gegaan en gelukkig is alles goed gegaan. Nog steeds zo nu en dan niet helemaal de oude. Maar de gezelligheid op het werk doet me dat een beetje vergeten waardoor ik toch lekker gewerkt heb deze week. Al met al wel een onwijs drukke week achter de rug.

Woensdag zou ik eigenlijk vrij zijn geweest maar doordat er zieke op het werk waren heb ik die dag toch gewerkt en heb ik mijn afspraak met M verzet naar gisteravond. Gister dus eerst gewoon gewerkt en vanuit het werk ben ik naar limburg gegaan om M op te zoeken. Nog steeds had ze onwijs veel pijn na de operatie. Gelukkig gaat het inmiddels iets beter… we zijn een hapje gaan eten in Maasbracht… atthans dat wil zeggen ik had gewoon frietjes maar M moest het helaas met een soepje doen. Maar ondanks dat echt een leuke avond gehad en weer fijn kunnen kletsen. Dit soort dingen moeten we vaker doen hihi.

En dan vandaag was ik een dagje vrij… mijn enige vrije dag deze week. En eerlijk gezegd heb ik niet veel uitgevoerd vandaag. Ik heb heel de morgen (tot smiddags) achter mijn laptop gezeten oude foto’s te bekijken die ik op cd’s heb gebrand. Ik wilde zo graag een mooie foto van het paard vinden zodat ik die kon later afdrukken voor mijn vader met vaderdag. En gelukkig heb ik die gevonden ik ben er erg blij mee dat ik die foto’s nog heb (L). Ook heb ik een foto terug gevonden van mijn overleden tante waar ik een paar maanden geleden over geschreven heb. Geeft me een fijn gevoel dat ik nu toch een herinnering terug heb gevonden.

Verder heb ik begin van de avond boodschappen gedaan en had ik vanavond met een vriendin in de stad afgesproken. Eerst hebben we gewoon een terrasje gedaan en bij gekletst en vervolgens toen dat toch wel koud werd zijn we een cafe binnen gegaan om wat te drinken en uiteindelijk heb ik me ook nog weten over te halen even mee te gaan naar Stratum. Maar hier ben echt maar even geweest… dit is gewoon echt niks voor mij. Maar goed even weer gekletst met H en de andere vrienden die erbij waren maar toen heb ik het toch lekker voor gezien gehouden.

Morgen lekker uitslapen en dan weer richting werk…. en zondag ook nog een open dienst draaien en dan is het echt zo ver. Maandag ga ik kijken naar mijn woning hard aan het aftellen. Maar al met al dus een druk programma deze week gehad en de komende daagjes ook nog.

4 gedachtes over “Druk…

  1. Hey meid,
    Ik vond het ook gezellig ๐Ÿ˜‰
    En een super leuk/orgineel cadeautje had je meegenomen ๐Ÿ™‚
    We moeten idd vaker afspreken en als ik me dadelijk weer beter voel gaan we dat ook zeker doen!! ๐Ÿ˜€

    Fijn dat je de foto`s gevonden hebt, je pap zal er zeker heel blij mee zijn!

    Maandag dan eindelijk je huisje bekijken!! Ben benieuwd naar de foto`s ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

