Dilemma…

Ik heb er al eens eerder over geblogd dat ik The Pretty Reckless helemaal geweldig vind. Inmiddels heb ik ook het album al een tijdje en ik draai het echt helemaal grijs. Toen ik een paar weken geleden een berichtje las dat ze aan de line up van Rock Wechter waren toegevoegd ging ik vol goede moed kijken welke dag ze zouden komen. Maar helaas was dit op een andere dag dat ik zou gaan. En ja daar was ik toch wel een beetje over teleurgesteld.

Vorige week maakte ik opnieuw een vreugde sprongetje toen bekend werd dat ze op 9 juni Nederland aandoen. Hier wil ik zo graag heen. Maar ja met wie ? Volgens mij staat niemand uit mijn vriendengroep om deze band te springen. Toen een oud collegaatje op facebook reageerde  dat ze wel mee wilde kreeg ik opnieuw een beetje hoop. Maarja inmiddels is de kaartverkoop gister begonnen maar ik heb tot op hede niks meer gehoord :(.

En ja nu zit ik met het dilemma… ga ik er wel of niet heen. Een kaartje is maar 11 euro en toevallig is mijn dagjekaartje voor de trein wat hier heb liggen ook die week voor het laats geldig dus voor 11 euro kan ik een top avondje hebben. Ik ben inmiddels wel iemand die als ze graag naar een band wil ook wel alleen gaat. Ik ben een paar maanden geleden nog alleen naar Lifehouse gegaan waar ik toen een onwijs leuke avond heb gehad en onwijs gezellig mensen heb leren kennen. Maar altijd ALS ik alleen ging naar een optreden was dit wel in de buurt… gewoon in Eindhoven of in Tilburg. Dusja dat het nu in Amsterdam is houd me eigenlijk wel een beetje tegen… dan moet ik onwijs laat nog een hele reis in mijn eentje terug doen… en helaas ben ik ook niet echt erg bekend in Amsterdam. Maar oww wat wil ik er graag heen haha. Wat zouden jullie in zo’n geval doen haha.

Edit : Toen ik gisteravond besloot gewoon een kaartje te bestellen en wel te zien waar het schip zou standen bleek het concert helaas al te zijn uitverkocht. Sterker nog.. het was binnen 1,5 uur al uitverkocht. Ik ben die ochtend ook op de website geweest toen de verkoop was begonnen maar twijfelde toen zo erg en heb er toen helaas geen gekocht. Dus ja ik ga er niet naartoe..jammer. Maar ik geloof er dan wel weer in dat dit zo heeft moeten zijn en dat als ik erbij had moeten zijn ik zaterdag gelijk dat kaartje had besteld. Nu maar hopen dat ze snel weer een keer Nederland aandoen en dan Effenaar of 013 😛 ?

2 gedachtes over “Dilemma…

  1. nooit van gehoord, ennuh ik zou degene die meewilde gewoon opbellen om te vragen of diegene nog steeds mee wilt… en anders misschien kan je via internet iemand vinden of idd alleen gaan als je perse wilt..!! succes..xx

Geef een reactie

