Even pinnen…

Even pinnen… dat was wat ik dacht toen ik vandaag boodschappen ging doen… eigenlijk was het al behoorlijk een pech dag toen ik vandaag naar mijn werk wilde gaan, maar een bus eerder nam. Ik dacht dan kan daarvoor nog even boodschappen doen. De bus was namelijk VEEL te laat waardoor ik alsnog geen boodschappen kon doen. Maar ik mocht eerder weg van het werk dus ik dacht dan doe dan maar boodschappen.

Ik wilde even pinnen… maar bij de automaat buiten stond er een onwijs lange rij omdat de andere automaat ernaast stuk was. Toen ik de ah binnen liep zag ik dat je bij de ah ook kon pinnen bij de ING automaat. Ik dacht dus o das mooi. Dan pin ik gelijk even doe daar de boodschappen van en hem gelijk genoeg over voor de rest van weekend. Het liep echter wat anders :S… Er kwam geen geld uit de automaat bij het pinnen. Wat een frustratie… en ook geen bonnetje. Ik ging naar de ah balie… ze bekeek de automaat even en ja die was dus defect. Nou toppie :S.. als gevolg van dit moet ik nu een heel formulier invullen en weer terug naar de bank zodat dit alles kan worden terug gevorderd. Nou toppie dit betekend dus… dat ik de boodschappen alsnog moest pinnen en mijn bankrekening door dit grapje ver leeg is zonder dat ik geld heb. Leuk hoor dat even pinnen. Zijn er hier mensen die dit probleem al eens eerder hebben gehad en kregen die snel het geld terug bij de bank ??

6 gedachtes over “Even pinnen…

  1. ik heb dat ook al een aantal keer gehad pinnen en dan geen geld eruit komen maar al die keren was het geld ook niet afgeschreven van mijn rekening..!!

Geef een reactie

