OTH : het laatste seizoen.

Nadat ik Dawson’s creek eindeloos heb grijs gedraaid (en sommige dvd’s zelfs blijven vast hangen) omdat ze zo vaak bekeken zijn had ik nooit verwacht nog een serie te vinden waar ik zo ontzettend verliefd op zou worden en ik zo geweldig zou vinden. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik inmiddels al weer een aantal jaar geleden een aflevering op net 5 zag… En ik dacht wow dit is leuk. Ik zocht op waar ik naar had gekeken en zonder enige informatie bestelde ik seizoen 1 op dvd. En sinds toen was ik VERSLAAFD. Het grappige is wel dat deze serie in de zelfde plaats word opgenomen als Dawson’s Creek waardoor het toch een beetje een verband heeft haha.

Inmiddels zijn we 8 seizoenen verder, en ik zal eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd de serie een beetje links had laten liggen. Na het vertrek van Lucas en Peyton in seizoen 6 had ik de serie al een hele tijd niet meer gekeken. Tot dat ik 3 weken geleden de dvd van seizoen 7 in de winkel zag staan die door de serie van de maand nog maar 20 euro was. Dit kon ik niet weerstaan (want bij alle andere winkels en bijvoorbeeld bol.com) is die nog gewoon 39,95 of 49,95. Dit koopje kon ik niet laten liggen.

Sinds dien heb ik de draad weer opgepakt en inmiddels ben ik seizoen 8 verder via het internet aan kijken. Het duurde even voor ik aan de nieuwe personages was gewend. Maar na er eenmaal in te zitten was ik opnieuw verliefd op de magie van deze serie. Vooral de aflevering waarin de moeder van Haley dood ging raakte me zo ontzettend diep…. vooral omdat daar misschien zelf wel bang voor ben. En ja dan het goede en slechte nieuws… het is eindelijk officieel er komt een seizoen 9. De laatste weken gingen er behoorlijk wat geruchten of dit er wel of niet zou komen.
Inmiddels is het officieel bevestigd… er komt een seizoen 9 van 13 afleveringen en dit zal het aller laatste seizoen worden van deze geweldiger serie. Er gaan op moment verschillende geruchten dat voor dit seizoen ook Peyton en Lucas terug zouden komen maar dit is allemaal nog niet bevestigd. Ik kan niet wachten tot het zover is… maar aan de andere kant wil ik dat er geen einde aan komt. Dan moet ik wederom van een geweldige verslaving gaan afkicken :$.

7 gedachtes over “OTH : het laatste seizoen.

  1. Ik vond de eerste 6 seizoenen geweldig leuk! Maar daarna ging het bergafwaarts, ze hadden moeten stoppen. Ik kijk het nog omdat ik gewoon wil weten hoe het afloopt, maar het verhaal is ver te zoeken.

Geef een reactie

