Heerlijke daagjes

Een paar dagen niet geschreven, daarom alsnog een logje… Afgelopen dinsdag en woensdag was ik na 5 dagen werken eindelijk 2 dagen vrij. 2 heerlijke daagjes achter elkaar vrij. Begrijp me niet verkeerd maar het komt niet zo vaak voor dat ik 2 dagen achter elkaar vrij ben. Over het algemeen ben ik wel 2 dagen vrij per werk…. Maar die zijn dan meestal verdeeld over de week. Het feit dat ik nu 2 dagen vrij was was heerlijk. Ik keek er zo ontzettend naar uit. En gelukkig waren het ook 2 onwijs leuke dagen.

Dinsdag had ik met N afgesproken. Ik was zo blij om haar te zien. Bijna een jaar geleden heb ik afscheid van haar genomen omdat ze ging studeren in Syrië. In eerste instantie zou ze maar voor een half jaar weg gaan. Maar haar studie beviel haar zo goed dat ze dit wilde verlengen met een jaar. We hebben al die tijd wel gewoon contant gehouden per mail en msn… maar de laatste weekjes was het contact toch wel een beetje verwaterd. Tot ik haar broer laats tegen kwam en dacht ow ja ik moet echt weer eens een mailtje sturen. Natuurlijk was ik zelfs dat weer vergeten, maar 2 dagen later sprak ik der aan op msn en tot mijn grote verbazing bleek ze in Nederland te zijn. De situatie was helaas te onveilig op het moment in Syrië, waardoor ze voorlopig terug is in Nederland. Uiteindelijk hoopt ze alsnog terug te kunnen.

We besloten gelijk iets af te spreken en dinsdag was het dus zover. Ik had er onwijs veel zin in :D… en het was ook ontzettend gezellig… De tijd vloog letterlijk voorbij en voor we het wisten was het gewoon al 3 uur later en gingen ze de winkel al alles opruimen, OEPS. Maar het was dus zeker geslaagd en vond onwijs fijn der na zo’n lange tijd weer te zien.

En dan woensdagmiddag, toen had ik wederom zo’n onwijs gezellig dagje omdat ik met Michelle had afgesproken :D. Het was al die tijd beetje onzeker of nu wel of niet door zou gaan omdat Michelle nog steeds erg last heeft van der kaak na de zware operatie. Maar we hebben uiteindelijk een heerlijke dag gehad. Het was echt lekker word weer… en de dagen dat ik vrij ben met zulk weer zijn zeldzaam, dus wat heb ik genoten :D.

We zijn in de stad geweest en hebben wat rond gekeken naar kleren, spulletjes voor het huis enz. En ooww er hangen echt leuke kleren in de winkel. Ik wil zo graag shoppen :$… maar goed ik moet nu eerst sparen voor mijn huisje dus ik wil daar nu geen geld aan uitgeven. Daarna gingen Michelle en ik ergens eten… en dit was wel een drama want Michelle kan nu niks bijten en kan dus alleen maar hele zachte stukjes eten en heel klein enz. We besloten dus uiteindelijk naar de wok to go te gaan. Nou dit was GEEN succes. Begrijp me niet verkeerd ik ben zo gek op wokken maar dit vond ik gewoon smerig. De kip leek wel gekookt in plaats van gebakken. En in tegenstelling tot Michelle was mijn saus en groente ver te zoeken in het geheel.

Na de mislukte eetpoging hebben we gezellig op terrasjes gezeten en drankjes gedaan… en ik ben zelfs verkleurd :D. Rond 18.00 uur zijn we terug gegaan naar mijn huis en hebben Michelle en ik nog samen gekookt. Dit smaakte een stuk beter dan wat we middags hadden gehad en we hebben het dan ook lekker in mijn tuin opgegeten. Kortom het waren 2 heerlijke vrije dagen. Ik zou willen dat al mijn dagen zo zouden zijn… maar helaas het gewone leven gaat ook gewoon door.

ps : Check de foto van de hond die we op het terras tegen kwamen… het moet niet gekker worden.

6 gedachtes over “Heerlijke daagjes

  1. Hey meid,

    Ik vond het ook super gezellig!!! 🙂
    Weet jij trouwens al wat over donderdag/vrijdag? (weet ff niet meer welke dag het eventueel was.. 😉 )
    En wil je me de foto`s aub doormailen :$
    Tot gauw!! 🙂 xxxx

Geef een reactie

