Het kiezen van meubels.


Inmiddels komt het allemaal steeds dichter bij… over een maand is het zover. Als alles goed is krijg ik tegen die tijd de sleutel van mijn nieuwe woning. Het aftellen is dan ook langzaam begonnen en de afgelopen weken ben ik al druk bezig met me te oriënteren in alles. Ik vind het erg moeilijk een keuze te maken welke meubels ik nu wel wil haha. Ik ben laatst met een vriendin naar de Ikea geweest en ongeveer 2 weken geleden (na dat ik de meubels al zo’n 100 keer had bekeken op de website) bij de Leen Bakker gaan kijken. Toen ging de voorkeur uit naar 2 woonprogramma’s. Waar  ik heel erg tussen twijfelde. Gister op die geweldige zonnige dag was ik vrij en ben ik samen met mijn moeder nogmaals naar de Leen Bakker gegaan.

Een van de 2 woonprogramma’s waar tussen twijfelde was namelijk nu in de aanbieding… en als die wil hebben is wel handig hem nu in de aanbieding te kopen. Maar uiteindelijk heb besloten toch voor de andere te gaan… Omdat ik heel graag een boekenkast wil (en die is bij de andere niet verkrijgbaar). En daarnaast wil ik liever een kleine tafel in plaats van de grote. En  die hadden ze in het andere woonprogramma ook niet. Daarom is de keuze dus gevallen op het bovenstaande :D. Ik heb het echter nog niet gekocht… Ook is het nog niet zeker of de eethoek wel of niet gaat passen dus dat is een beetje onzeker nog….. Als de eethoek er niet komt (omdat het te vol word) wil ik misschien alsnog een andere kast uit het woon programma erbij… of de grotere variant dat de boekenkast. Ook ben nog niet er overuit als de eethoek er komt welke stoelen het worden….

Ik zou liefste de zelfde stoelen willen als het stof van mijn bank…(of wat er heel erg op lijkt) maar volgens mij is dat er niet…. en ik weet niet of zwarte stoelen er leuk bij zijn (omdat dus een bruine bank heb)… dat vind erg moeilijk om te kiezen.

Ook ben ik met mijn moeder nog even langs de Action geweest, ik hoopte hier eigenlijk leuke dingen voor in de badkamer te scoren. Want ik wil omdat de badkamer blauw is al het andere in het wit hebben (denk aan de douche mat,gordijn,zeepbakje enz) Ook omdat de verwarming daarin wit is… dan word het een mooi geheel. Helaas viel dat een beetje tegen bij de action wat ze hadden. Dus ik ga van de week gewoon de dingen halen bij de xenos wat ik daar gezien heb en graag wilde hebben. Wel heb ik wat andere leuke koopjes gescoord. Denk aan deo,enveloppen, folie,shoarmabroodjes en waar heel erg blij me ben een Salade beker. Er zit een vorkje bij en een apart bakje bovenin om je saladesaus in te bewaren. Ik ben gek op maaltijdsalades. En als ik naar het werk ga neem ik dit geregeld mee maar altijd in allemaal onhandige bakjes. En dit was maar 1.59 dacht ik toppie dus :D. Gister dus een onwijs leuke dag gehad.

Ik ben benieuwd naar jullie mening over de meubeltjes. En wat denken jullie zullen zwarte eettafels kunnen bij een bruine bank… ik twijfel er namelijk behoorlijk over haha.

7 gedachtes over “Het kiezen van meubels.

  1. Lastig! Ik ben zelf namelijk vooral van een allegaartje aan meubels 😉 Van kringloop, ikea, gekregen, opgeknapt…en daardoor is niets speciaal voor elkaar ontworpen, toch past het bij elkaar.
    Als je meubels hebt die uit dezelfde lijn komen kan ik moeilijk inschatten hoe je dat doet…misschien een heel ander soort stoelen zonder stoffen bekleding? Aangezien 2 verschillende bruintinten kan vloeken en zwart me niet zo mooi maakt…
    succes! ben benieuwd!

  2. kan je niet gewoon houten stoelen erbij nemen..??
    lijkt mij persoonlijk mooier ..
    wat voor kleur heeft je eigen vloer in de woning, past dat wel goed bij de meubels..?? Zou daar ook naar kijken..
    want ook zoiets kan niet mooi staan..
    meubels zelf vind ik wel mooi, Nicky heeft ook zoiets maar dan donkerdere meubels omdat bij haar dat lichte dus niet mooi was bij de vloer..

    succes met kiezen uiteindelijk met je zelf de keuze maken..

    • Ik moet ook zelf de vloer erin leggen… Heb inmiddels wel al navraag enz gedaan. En het gaat vinyl worden :). Er zijn heel veel printjes in die mooi vind… maar wil wel een wat donkerdere vandaar dat ik ook lichte meubels wil. En helaas zijn de stoelen niet in zelfde kleur hout verkrijgbaar als de andere spullen :S… Echt irritant… wist niet dat eethoek kiezen zo moeilijk kon zijn haha

Geef een reactie

