Dagje aan het water.

Vandaag had ik wederom geluk… ik was met lekker weer een dagje vrij. Uiteraard belde het werk gister wel nog op of ik toch niet kon werken. Ik zei dat ik eigenlijk al plannen had… maar mijn schuldgevoel borrelt dan toch weer op. Dus iets later belde ik terug dat ik eventueel wel een paar uurtjes kon komen. Maar lief als ze zijn bij mij op het werk zeiden ze dat ze het zelf oploste en dat ik altijd de lul ben en lekker moest gaan genieten van mijn vrije dag. En ja dat heb ik gedaan :D.

Vanmorgen ben ik richting Limburg gegaan met een tas vol lekkere dingen en rond half 1 werd op opgehaald door Michelle op het station en zijn we naar een grote water recreatiegebied gegaan bij Roermond. Hier hebben we een plekje gezocht en onze handdoeken en kussentjes uitlegt en hebben we genoten aan het water. Doordat het zo lekker waaide aan het water leek het allemaal helemaal niet zo warm (terwijl ik het nu ook al warm genoeg had) en daardoor hebben we er uren gelegen. Je ziet het dan ook al aankomen…. Ik ben onwijs verbrand… AUW ! Michelle heeft onwijs last van haar gezicht en armen terwijl ik onwijs pijnlijke beentjes heb… pff. Maar goed zijn we natuurlijk zelf schuld we hebben wel een onwijs leuke dag gehad.

Daarna zijn we lekker nog even wat gaan drinken bij een gezellig tentje en hebben we daarna een hapje gegeten in Linne bij Michelle’s oom. Toen de trein terug naar huis genomen waar ik dus nog besloot even de stad in te gaan om after sun te halen. En ook ging ik even langs de Xenos om nogmaals te kijken naar de spulletjes voor in de badkamer dadelijk… En ja ik heb uiteindelijk gekozen voor een setje… Maar ik twijfel er nog steeds over haha :$… Probleem is dat ik ze ALLEMAAL mooi vind haha. Maar het setje wat ik nu heb gekocht waren er best nog wel weinig en ik dacht dadelijk is het op en heb ik spijt. Ik kan nog een maand lang ruilen dus mocht ik me nog bedenken is het geen probleem hihi.

4 gedachtes over “Dagje aan het water.

Geef een reactie

