Juni & juli here I come :D…

Juni is begonnen en ja ik kijk ontzettend uit naar deze 2 maanden :D. Veel studenten zullen hier ook naar uit kijken omdat ze vakantie krijgen alleen is dat bij mij niet het geval. Desondanks heb ik onwijs veel zin in een aantal dingen :D. Al eerste kijk ik uit naar volgende week :D. Dan ga ik namelijk naar Pinkpop .

Pinkpop
5 jaar op rij ging ik naar het festival en ik vind het elke x weer super… de muziek, de sfeer, de gezelligheid alles. Afgelopen 2 jaar sloeg ik echter over. En ja dit jaar ben ik ook weer bij het feestje. Wel maar 1 dagje… in eerste instantie spraken de bands van de zaterdag me alleen aan lees : Coldplay,Lifehouse, Simple Plan, Alter Bridge en de vriendin met wie ik ga wil ook nog graag een bandje zien (wat ik niet ken.) Achteraf heb wel spijt dat niet alle dagen ga… want uiteindelijk had ik ook best graag Kings op Leon, Laura Jansen, Kaiser chiefs en thirty sceconds to mars willen zien. Maar goed de dag dat ik ga vind ik nog stees het leukste dus sta nog steeds helemaal achter mijn keuze :D.

Rock Werchter
Naast Pinkpop ga ik dit jaar ook weer naar Rock Werchter vorig jaar ben ik daar voor het eerst geweest. Dit was toen zo geweldig… met 3 bands op 1 dag die ik graag wou zien (thirty sceconds to mars,Paramore en Green day) hadden we toen een ontzettend gave dag. Dit jaar vind ik de line-up iets minder… ofja dat is niet helemaal waar :P… de dag dat wij gaan komen niet de bands die ik zooow graag had willen zien, en daar baal ik wel van. Maar ondanks dat heb wel zin in Anouk en Linkin Park. En gewoon de gezelligheid van zo’n festival is alleen al onwijs leuk :D.

Verhuizing
En ja naast dit is dan dus al de oplevering van mijn nieuwe woning… Pff opeens komt het allemaal wel heel dicht bij. Maar ik kijk er onwijs naar uit. Mijn plekje helemaal gaan inrichten naar mijn smaak enz. Ik wil zo snel mogelijk over verhuizen, zodra ik de sleutel krijg.


Bon Jovi

En naast de boven genoemde festivals ga ik ook nog eens naar Bon Jovi op 13 juli in Dusseldorf. Dat word dat al mijn 4de concert wat ik van Bon Jovi ga bezoeken. Ik ben erg benieuwd want zijn eerste concert wat ik bezocht was echt het gaafste concert wat ik ooit had bezocht. Ik dacht dat dit niks meer kon overtreffen. Maar inmiddels vond ik het concert op het strand vorig jaar ook zoooww geweldig. Ik wilde altijd al eens een concert bezoeken op een strand dat leek me zo fantastisch. En ja dat was het ook. Dit concert waar we nu heen gaan zal weer een station concert zijn en aangezien ik dat concert een paar jaar geleden vond tegen vallen ben erg benieuwd wat er nu van vind. Maargoed dat lag er waarschijnlijk ook aan dat we eerst een voetbal wedstrijd moesten kijken en er vooral heel oude nummers werden gespeeld.

Conclusie een heleboel geweldige dingen op het programma :D, en onwijs spannende dingen. Wat gaan jullie doen in de zomer maanden ??

6 gedachtes over “Juni & juli here I come :D…

    • ja dat klopt… zou daar niet van naar een concert willen. Vind maar 2 nummers leuk en vind zonde als kaartje gratis mag uitkiezen bij 013 dan iets te kiezen van 12 euro. Ik zou ook nooit alleen voor haar naar Pinkpop gaan…. maar als 3 dagen zou zijn gegaan had haar wel willen zien (naast die andere bands).

  1. Ik zou ook op zaterdag naar Pinkpop gaan, maar toen dacht ik er nog eens over na. Want ik vond de bands niet zo leuk, zeker niet in vergelijking met de andere dagen (behalve Coldplay natuurlijk) en die dag begint later dan de andere dagen en ik vond het wel veel geld voor zo’n korte dag. Bovendien heb ik kort daarna tentamen, weinig tijd om daarvoor te leren en moet ik dan drie uur reizen met de trein naar Limburg!
    Het enige jammere is dat ik dan een jaar met mijn vriend heb en die is wel drie dagen op Pinkpop, dus die zie ik dan niet 😦
    Maar ja, niets aan te doen.

    Rock Werchter lijkt me ook leuk, veel plezier alvast!

Geef een reactie

