Pinkpop here we come.


Op het moment dat dit berichtje online komt ben ik waarschijnlijk in de trein op weg naar Pinkpop. Welles waar maar voor 1 dagje. Andere jaren ben ik er altijd 3 geweest behalve de aller eerste x dat ik naar Pinkpop ging in 2005. Dat is echt een raar idee want toen was ik 17. Ik weet dat dit toen nog een heel gedoe was. Mijn ouders vonden het maar niks dat ik er heen ging (en hadden/hebben) waarschijnlijk een heel fout beeld van het festival haha. Maar oww wat vond ik het geweldig. Mijn eerste keer Pinkpop is ook tevens de eerste keer dat het me lukte om op de foto te gaan met Spike van Di-rect. En wow wat was ik daar toen blij mee. Nog steeds vind ik dit 1 van mijn mooiste foto’s. Op die foto’s straal ik zoveel geluk uit.

En vandaag ga ik dus wederom naar het festival dit word mijn 5de keer dat ik het festival bezoek. De afgelopen jaren heb ik overgeslagen omdat de artiesten me niet zo aanspraken wat speelde. En ja ik heb er zin in. Ik ben aan een dagje te genieten… zoals ik dat 6 jaar geleden ook deed. Een dagje zonder zorgen en even niet aan werk,thuis,school enz enz te denken. Ik hoop dan ook dat dit gaat lukken ! Ik heb de spullen al klaar liggen…. Zonnebrand (nadat ik zo verbrand ben), regenjacks (want ik heb altijd regen met Pinkpop en de verwachtingen zijn dit jaar ook niet beter), vuilniszakken, wc papier, de kaartjes :P, mijn fototoestel, een extra dik vest…. en volgens mij is dit wel alles wat ik nodig heb toch ? Dat zien we vanzelf. Pinkpop here i come :D.

5 gedachtes over “Pinkpop here we come.

Geef een reactie

