Waarom kan ik nooit kiezen ?

Gaat het al vervelen ? Weer een berichtje over mijn aankomende woning. De twijfel is wederom toegeslagen. Nee niet over mijn verhuizing (gelukkig niet). Maar wel over de inrichting. Ongeveer 2 weken geleden vertelde ik nog dat ik eindelijk de keuze had gemaakt over mijn aankomende meubels. Wederom bracht ik een bezoek een Leen Bakker. Maar toen het punt van bestellen eraan kwam deed ik het uiteindelijk WEER niet. Ik bestelde sowieso wel al de vloer… want ja ik wist zeker dat ik deze wil hebben. Maar bij de rest zou ik later nog wel terug komen.

Intussen 2 weken verder is de twijfel wederom toegeslagen… Want na weer heel wat andere dingen te hebben bekeken die ik leuk vind en bij het zien dat mijn geweldige boekenkast van mijn gekozen meubels niet meer bestelbaar is ben ik weer erg gaan twijfelen. Want ja…. Ik wil PERSEE een boekenkast. Ik heb tussen verschillende woonprogramma’s getwijfeld maar doordat bij die van Anouk een boekenkast koos ik uiteindelijk voor die.

Maar nu twijfel ik dus wederom of ik dan toch niet gewoon mijn huidige kast moet houden. Deze kast vind ik onwijs leuk (maar past niet bij de nieuwe meubels die ik wil). Toen ik 3 jaar geleden op mezelf ging wonen heb ik deze kast gekocht bij de Ikea. Samen met een bijpassende tafel en salon tafel. Ik ben iemand die erg precies is wat dit betreft. Ik wil eigenlijk alles 1 in stijl hebben wat bij elkaar hoort/past. Toen ik echter ander half jaar geleden ging verhuizen en een stuk ruimer ging wonen, zag ik dit ook tot de mogelijkheid om meer kastruimte te hebben. En mijn kastjes uit Limburg zijn ook over gekomen. Inmiddels is alles wat bij elkaar past ver te zoeken :P. Ik zat wederom op de website van Ikea rond te snuffelen en kwam er al snel achter dat als ik mijn huidige meubels zou houden (en daar wat kleine dingen bij koop) 100derde euro goedkoper uit ben.


En ja opzich kan ik de andere dingen ook gewoon betalen van het geld wat ik de afgelopen jaren gespaard heb maar er zijn ook zoveel dingen die ik wil. Ik wil zo graag weer aan mijn rijbewijs beginnen…. Ik wil als ik word aangenomen weer terug naar school, eigenlijk heb ik echt nieuwe kleren nodig…. En ja ik wil eigenlijk ook nog een verre reis naar Amerika maken…. Zo kan natuurlijk nog en hele lijst opnoemen met dingen wat ik allemaal wil. En ja ik moet daar dus ook gewoon keuzes in maken. Ik ben echt iemand die eeuwig twijfelt. Maar wat als ik op de nieuwe meubels ook al zo snel ben uitgekeken ?? Bij de huidige meubels wat nu heb hoef eigenlijk alleen maar eetstoelen en tafel(blad) te kopen. En evt dus een andere boekenkast of tv meubel. Dat ligt er dus aan waar ik mijn huidige kast voor ga gebruiken. Maar aan de andere kant zijn die meubels van Anouk ook zo mooi…. Pfff waarom kan geen keuzes maken.

7 gedachtes over “Waarom kan ik nooit kiezen ?

  1. Is inderdaad lastig. Wij hebben pas geleden al onze meubels veranderd (behalve bank + boekenkast) We wilde allemaal witte spullen aangezien dit hiervoor een bij elkaar geraapt zooitje was..
    Succes met je keuze! Koop wel echt wat je graag wilt hebben: aangezien je anders net als wij hier een aantal jaren later het tóch gaat kopen 😉

  2. Hier kan ik je ook niet echt mee helpen natuurlijk…maar zeker als je nog veel andere dingen wil doen en kopen en je blij bent met je huidige ikea-spulletjes…zou ik persoonlijk voor optie 2 gaan!

Geef een reactie

