Review : Film Trust

Een meisje valt ten prooi aan een pedofiel die zich online in een chatroom voordoet als haar leeftijdsgenoot

De familie Cameron is het perfecte voorbeeld van een gelukkig Amerikaans gezin. Alles loopt voorspoedig tot het moment dat de veertien jaar oude Annie (Liana Liberato) haar eerste vriendje, Charlie, leert kennen via internet. Na maanden van onschuldig communiceren via het web besluit Annie, in een weekend dat ze alleen thuis is, af te spreken met Charlie.

Dan komt ze er op een afschuwelijke manier achter dat Charlie (Chris Henry Coffey) niet is wie hij aanvankelijk is. Geschokt door wat hun dochter aangedaan is, gaan Annies ouders (Clive Owen en Catherine Keener) de strijd aan om hun dochter in het reine te laten komen met wat er gebeurd is in haar tot dan toe onschuldige leventje. Een strijd die het hele gezin dreigt te verscheuren.

Vandaag ben ik samen met een vriendin naar de film Trust geweest. Ik kende de film niet maar toen een vriendin me de trailer liet zijn leek het me gelijk een mooie maar heftige film. En ja dat was het ook… Het was een onwijs aangrijpende film waarin maar weer eens duidelijk word gemaakt hoe voorzichtig je moet zijn met het afspreken met onbekende. Dat wil niet zeggen dat hier gelijk tegen ben hoor… Veel van mijn beste vriendinnen heb ik door middel van internet leren kennen via websites van onze hobby’s.

De film vind ik zeker een aanrader maar verwacht geen film waar je lekker onderuit kan gaan zitten en met een goed gevoel de zaal verlaat. Dit is een film wat je aan het denken zet en wat je zal aangrijpen ! Een erg mooie film !!

6 gedachtes over “Review : Film Trust