2 Jaar !!


Vandaag (ofja eigenlijk gister want het is al 00.31) heb ik al veel spullen ingepakt voor de verhuizing. Het komt steeds dichterbij en aangezien ik ook veel moet werken heb ik vandaag heel de dag al thuis zitten inpakken en spullen uitzoeken die weg kunnen. Zo kwam ik ook mijn schoolagenda van 2008/2009 tegen. En voor de grap dacht ik even kijken wat ik 2 jaar geleden op deze dag deed. En ik werd wel even heel vrolijk. Precies 2 jaar geleden kreeg ik deze dag mijn lieve Wizzel.

Ik kan me deze dag nog zo goed herinneren ! Wat was ik gelukkig dat ik mijn kleine viervoeter kreeg. Ik zal nooit vergeten dat mijn vader tegen mijn moeder had gezegd dat hij me al lang niet zo gelukkig had gezien. En ja dat is ook zo. Ik heb al sinds ik een baby ben altijd dieren om me heen gehad en toen ik op mezelf ging wonen was dat opeens weg. Ruim een jaar later mocht ik in goed overleg met mijn huisbaas een kat. Wat was ik dolblij. Er gingen weken overheen en inmiddels is dit dus alweer 2 jaar geleden. Nog steeds geniet ik elke dag van Wizzel. Het is heerlijk als je na dagje werken thuis komt je word opgewacht en er iemand blij is om je te zien. Het voelt zo fijn om iemand te hebben om te knuffelen en die soms uren tegen je aan kan liggen onder het genot van zacht gespin. Ik zou echt niet weten wat ik zonder mijn Wizzel moet.

Soms haalt ze echt het bloed onder mijn nagels vandaan…. en ja ik lever ook vaak dingen in. Het hebben van een kat zorgt voor verantwoordelijkheden en het is iets waar je altijd rekening mee moet houden. Wizzel is regelmatig alleen als ik ben werken of van huis ben maar als ik nachts van huis ben is ze helemaal van streek. Dit probeer ik dan ook altijd te vermijden. Ik zorg dat er of iemand is of ze gaat naar mijn ouders als ik langere tijd van huis ben. In de tijd dat ik Wizzel heb is het pas 2 keer voorgekomen dat ik niet thuis heb geslapen en ze dus echt alleen was. Ik kan me echt geen leven meer voorstellen zonder mijn Wizzel !!

Heb jij ook huisdieren ?

8 gedachtes over “2 Jaar !!

  1. Ahh leuk! Ik zou ook heel graag een kat willen. Maar ik vind wel dat ik te weinig thuis ben. Naast mijn fulltime ben, heb ik een lange afstandsrelatie, waardoor ik regelmatig een heel weekend weg ben…helaas!
    Wizzel ziet er lief uit!

  2. Oh, wat een mooi beest! Ik ben zelf ook opgegroeid met katten en de poes die we nu hebben is al zeventien jaar bij ons. Als ik straks een eigen woning heb, zal het echt wennen zijn zonder het beestje. Hoewel ze mij ook regelmatig het bloed onder de nagels vandaan haalt, dat herken ik wel 😉

  3. Ik heb geen huisdieren. Lijkt mij best leuk maar het mag niet van de huisbaas en ik ben te vaak weg. Gelukkig hebben mijn ouders een hond ;). Leuk dat je ook een dag naar Rock Werchter gaat! Ik zie ook dat je naar Within Temptation gaat. Daar ga ik ook naartoe alleen dan in Heerhugowaard :).

    • ja daar ga idd ook naar toe heb gratis kaartjes voor gekregen :)… en misschien kom je wel tegen haha ik ga de donderdag maar weet niet zeker of je dan wel herken hihi veel plezier in elk geval

  4. Ik ben een nieuwe lezeres op je blog en moest toch even antwoorden op je vraag.
    Ik heb huisdieren en ik kan geen dag zonder ze. Er lopen hier vijf katten en 1 hond en in de vijver zwemmen nog wat vissen.
    Ik houd van mijn diertjes en kan ze ook echt niet missen. Kan me dus heel goed voorstellen dat jij niet zonder je lieverdje kan!

Geef een reactie

